Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yazka Love Teemalla! Muistatko hänet?

Vierailija
28.06.2016 |

Itse pyörin joskus 80-90-luvulla Helsingissä ja mm. silloisessa Berliinissä. Yazka "herrasmiehenä" sytytti pari kertaa tupakkani kun itse vasta kaivoin tulta.... oi oi noita aikoja.

En muuten tiennyt, että seurusteli Hantan (Wilman) kanssa, en nähnyt heitä koskaan yhdessä. Jotain juttua kyllä liikkui. sittemmin Yazka tuli tunnetuksi Amatsonia-ohjelmasta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanpa hyvinkin. Sen verran vanha olen jo..

Vierailija
2/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Berliinissä pyöri myös Katariina Souri, poikaystävänsä Brenque oli dj Rosessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka savuaa...

Vierailija
4/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka täti

Vierailija
5/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Yazka puhuu asiaa, varsinkin kun tuo on kuvattu vuonna 1991. Voisi melkein olla vuodelta 2016 ja vastassa vain pari persua kuten Toimi Kankaanniemi. No onneksi muoti on vähän muuttunut :)

Vierailija
6/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran nuori, ettei ole minulle "telkkarista tuttu", mutta yhden lävistyksen hän on minulle tuikannut ja sen hetkisen perusteella vaikutti todella mukavalta henkilöltä.

Vierailija
7/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kääkkä haluaa kuitenkin kuulla homoerotiikasta?? Taitaa olla itsekin..

Vierailija
8/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun Amatsonia tuli telkkarista. Olin silloin 14-vuotias ja ihastunut Yazkaan. Hän oli jotenkin oudolla tavalla seksikäs ja kiehtova. Hän kolahti silloin aikanaan tähän nuoreen tyttöön, jonka seksuaalisuus oli vasta heräämässä.

Vierailija
9/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. En vaan koskaan saanut selvää onko se mies vai nainen. Ja mitäpä väliä sillä olisi ollutkaan.

Vierailija
10/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rööki voi kärytä noin? Onpa juntin näköistä.

Vierailija
11/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan. En vaan koskaan saanut selvää onko se mies vai nainen. Ja mitäpä väliä sillä olisi ollutkaan.

Tämä hämmensi monia noihin aikoihin, mutta kyllä itse tajusin aina naiseksi. Aika pieni ja sirohan hän oli muistaakseni. Pidin androgyyninä hahmona.

Vierailija
12/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yazka on ihana! Ihme äijä tuo joka jankkaa "sä näytät ihan pojalta, kummassa vessassa sä käyt?".

Ajatella, olin 5-vuotias kun tuo keskustelu käytiin. 

Vierailija
13/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on Helsinki muuttunut noista ajoista. Vaikka pahoin pelkään, että tuollaista on vieläkin jossain perähikiällä....

Vierailija
14/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen julkkiksen kanssa seukkasi? Muu kun tuo Hantta.

Vierailija
15/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos noihin aikoihin enää sitä yhtä baaria, Gay Gambrinia vai mikä se oli, Bugattia vastapäätä Roballa? Muistaako kukaan?

Vierailija
16/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kopista Zetorin kulmalla tulee mieleen se Reijo Kelan esitys kun se eli tuossa lasikopissa päiviä käyden suihkussa ja vessassa kaiken kansan nähden😁 vai oliko vessa kuitenkin kunnon seinän takana.. Se oli kuitenki minusta hauska show.

Vierailija
17/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

DTM oli aikoinaan Iso Roballa. 

Katselin joskus kyseistä tv-ohjelmaa ja mielestäni Yazka oli sympaattinen ja seksikäs.

Vierailija
18/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit. Katselin insertin, jossa Yazkaa haastateltiin, mutta käänsin sen jälkeen kanavaa ja unohdin koko ohjelman.

Yazkan muistan hyvin 90-luvun tv-ohjelmista, mutta mitään henkilökohtaista kontaktia häneen ei ole, en ole Helsingistä.

Tuo ulkona mikrofoniin puhuva nuori tyttökin on jostain tuttu, mutta en saa päähän mistä. En kerinnyt nähdä nimeä.

Mukava nähdä myös Hannu Tapani Klami. Oli pakko tarkistaa, että missä vaikuttaa nykyään ja on näköjään kuollut jo 2000-luvun alussa. Harmi, oli todella fiksu mies.

Vierailija
19/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen julkkiksen kanssa seukkasi? Muu kun tuo Hantta.

Kuulemma jotain sutinaa Maria Veitolan kanssa. 80-90-luvuista en tiedä.

Vierailija
20/23 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava yleisö! "Suhosen setä voisi olla hiljaa." Yazka on niin kaunis nauraessaan.