uskallanko ilmaista kiinnostukseni vai en?
Mulla on tilanne että oon ihastunut palavasti kaveriini. Nähty ollaan vasta kolmesti mutta juteltu jo kuukausia koska meillä on yhteisiä ystäviä. Luulen että tämä poika pitää minusta, ollaanhan me pussailtukin jokaisella näkemiskerralla, ei kyllä aina sillai romanttisessa mielessä. Mutta uskallanko sanoa olevani kiinnostunut muutenkin kuin kaverina, hän on arviolta noin 60 kiloinen, upea ja ihana - minä taas hieman yli satakiloinen valtamerialus, vaikkakin mielestäni ihan kaunis sellainen. Iskee vain hirveä epävarmuus ja aina kun joku tuommoinen hoikka osoittaa kiinnostusta niin oon varma että takana on joku läskifetissi tai heitä haittaa kyllä mun ulkomuoto naamasta alaspäin. Sekin pyörii mielessä jos etenisi johonkin vakavampaan ettei se kehtaisi edes kavereilleen viedä näytille kun varmasti kattoisivat että miksi noin hyvin syöneen on ottanu.. Ei kyllä oo vaikuttanut siltä että kyseistä herraa haittaisi, ihan mielissään se on paijaillut ja silitellyt mun kylkiä. Kuinka ihmeessä pääsen tästä epävarmuudesta eroon...tuntuu että pilaan monta hienoa tilaisuutta ihanien ihmisten kanssa sillä että ajattelen niien ajattelevan minusta huonosti. Mikä on toisaalta ihan tyhmä ajatus koska enhän minäkään mieti esim juuri tässä tapauksessa että olispa vähän miehekkäämpi ilmestys, vaan ajattelen häntä täydellisenä ja kauniina, sellaisena kuin on :| äähh
Kommentit (4)
Jos poika on pussaillut niin kyllä se susta tykkää. Selvittämättä vaan, että tykkääkö potentiaalisena panona vain parisuhdemielessä. Vie siis vaan aktiivisesti hommaa eteenpäin, niin se selviää.
noh, se on pussaillu kyllä kaikkia yhteisiä kavereitammekin, ettei siitä uskalla päätellä paljoakaan :D
Ens kerralla otat siltä sepaluksen auki ja sen kalun käteesi. Jos se kalu alkaa kovettua niin ohjaa se siitä kalusta naimaan. Jos se ei ala kovettua niin sitten olette vain kavereita.
Kyllä menkää naimisiin ja elä paina jarrua.