Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoinen lääkärikokemus - muilla?

28.06.2016 |

Kielitaidoton (tai lähes) lääkäri voi aiheuttaa kovia pulmia kuten tässä.
Tämä ei ole rasismiketju sitten...nämä lekurit näidenhän pitäisi olla yliopistotasoisesti koulutettuja. Mutta ei se sitä takaa että suomi on hallussa.

http://terveydenasialla.com/laakari-tyri-kolmessa-neljasta-reseptista-s…

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njoooh, useinhan lääkkeet vaihdetaan johonkin rinnakkaisvalmisteeseen, lääkäri ei ehkä tajunnut miksi ottaa 2x160mg kun 320mg ajaa saman asian ja saisi pidemmäksi aikaa.lääkkeitä kun pillereitä menee päivässä yksi eikä kaksi. Eli siinä mielessä ainut selkeä moka oli niissä astmalääkkeissä.

Vierailija
2/19 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut lukea juttua. Kun siitä mainitsemastasi lääkkeestä puuttui se toinen vaikuttava ainesosa kokonaan, joten se oli väärä lääke. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Algerialainen lääkäri kyseli vain valkovuodostani, joka ei liittynyt minusta koko sairauteen. En tiedä. Hämmensi.

Vierailija
4/19 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitestit surkeita.

Vierailija
5/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla käydä lääkäreillä jotka ulkomailta

en vaan uskalla sanokaa mitä sanokaa

meillä Lappeenrannassa ihan v-.usti venä läisiä lääkäreitä t-keskuksessa

en vaan mene

Vierailija
6/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä mene venäläisile lekurille

Vierailija
7/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannnut erittäin hyvin suomea puhuvan venäläisen lääkärin terv.keskuksssa ja oli pätevä kaikin puolin.Päinvastainen oli kerran vuosia sitten, kun sisareni vietiin ambulanssilla sairaalaan, niin päivyksen lääkäri ei ymmärtänyt juuri sanaakaan suomea ja minä ja siskoni ei ymmärretty sanaakaan hänen puheestaan.

Ihme, ette minä saattajana joutunut aivoleikkaukseen:DDDD

Vierailija
8/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin valittamassa unettomuutta ja suomea taitamaton puolalainen lääkäri ojensi minulle lääkärikirjan, josta sormella osoittamalla löytyi oireitani vastaava kuvaus ja sille numerokoodi. Sain reseptin ja erehdyin ottamaan yhden pillerin, enkä pysynyt tolpillani kahteen päivään. Lääke osoittautui heroiinikramppien ehkäisyyn tarkoitetuiksi pillereiksi...

Vierailija
9/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vatsataudissa hakemaan lappua töihin ja lääkäri käski minut tutkimuspöydälle muna-asentoon ja tuikkasi rasvatun sormen ulostulooni ja totesi, että pehmeää on.

Vierailija
10/19 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walelekuri

Vierailija
11/19 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä

Vierailija
12/19 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota yhteenkään ulkomaalaisen lekuriin

Vierailija
13/19 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran yksi kaiketi huonokuuloinen lääkäri otti suihin, kun kerroin mulla ottavan luihin viimakelillä.

Vierailija
14/19 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska juttu

15/19 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kielitaidottomia lääkäreitä on todella paljon etenkin päivystyksen puolella. Potilasturvallisuuden kannalta huonompi juttu, vaikka lääkärin ammattitaito muuten olisi hyvä.

Vierailija
16/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä..en koskaan käy ulkomaalaisilla

Vierailija
17/19 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin saada Myllypuron terkkarista suomalaisen lääkärin mutta ei onnistunut. Sain venäläisen lekurin. Mun pitäisi mennä vuosikontrolliin mutta taidan mennä yksityiselle. Olen käynyt työterveydessä mutta jouduin työttömäksi ja ajattelin mennä terkkariin. Olen kuullut niin paljon kauhutarinoita etten uskalla mennä terkkariin. Onneksi lääkkeitä vielä riittää ja mulla on sen verran säästöjä että voin mennä yksityiselle. Tulisi nyt se valinnanvapaus vaikka voihan ne niihinkin palkata ulkolaisia hoitamaan perusterveydenhoitoa.

Vierailija
18/19 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valelekureita

Vierailija
19/19 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi