Epäilen, että bussi jätti mummoni pysäkille. Mikä lehti tekisi jutun?
Tarvitsen kipeästi julkisuutta seuraavia kuntavaaleja varten, joten ensi viikolla mummo jää taas tien poskeen...
Kommentit (17)
Pelkkä mummo ei kerää tarpeeksi säälipisteitä, juttuun pitää kehittää lisäkierrettä. Kuuluuko mummo mihinkään rotu- tai sukupuolivähemmistöön? Tai onko edes Karjalan evakko?
Näin kerran kun bussiin tunki nuori nainen lastenvaunuineen ja kuski käski sen takaisun ulos. Ei ollut tilaa. Mamma oli kyllä suomalainen ja sai aivan tajuttoman hepulin että eiks hän ny voi seisoa tässä oven suussa vaunuineen kun ovetkin menee kiinni mutta ei kelvannut kuskille.
Rasismia rasismia nyt kaikki lehdet halveksumaan muita kuin suomalaisia!
Tietsä, mä olen joskus heilutellut taksia pysähtymään ja on mokoma ajanut ohi!!!! Syrjintää!!!! Saan kai nyt viestinnän Niinistöltä??
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran kun bussiin tunki nuori nainen lastenvaunuineen ja kuski käski sen takaisun ulos. Ei ollut tilaa. Mamma oli kyllä suomalainen ja sai aivan tajuttoman hepulin että eiks hän ny voi seisoa tässä oven suussa vaunuineen kun ovetkin menee kiinni mutta ei kelvannut kuskille.
Olin taannoin bussissa johon mustaihoinen bussikuski oli ottanut ryhmän somalinaisia monien lastenvaunujen kanssa kyytiin. He siis tukkivat kärryineen koko vaunualueen sekä käytävän. Mitäs siitä turvallisuudesta joissakin tapauksissa...
Vierailija kirjoitti:
Se on turvallisuus seikka vain. Olen nähnyt vastaavan tilanteen, jossa kuski otti ylimääräiset vaunut bussiin. Ovet meni kiinni, mutta seuraavalla pysäkillä alkoi temppuilemaan. Eli ovet luulivat, jonkun olevan niiden välissä ja automaattisesti avautuivat ja menivät kiinni. Lisäksi uusissa busseissa on vain etu ja keskiovet. Etuovesta tulee uudet matkustajat sisään ja keskiovista poistutaa ulos. Jos keskiovilla on bussin seinästä oviin asti rattaita, ei se systeemi oikein toimi, ainakaan ripeästi ja turvallisesti.
Liikuntarajoitteinen sotaveteraani mummo, mikä tahansa lehti tekee jutun.
Vink vink: Jos mummo jäisi pysäkille kovilla talvipakkasilla ja paleltuisi kunnolla, koska juuttui rollaattorilla hankeen, se voisi olla tehokas säälikeino saada median sekä äänestäjät aktivoitumaan.
Bussi ei kerran huomannut teinini vaisua kädenheilautusta Kaukajärven pysäkillä Tampereella. Ajoi ohi! Minne ilmoitan?
Minun tyttäreni jätettiin pysäkille muutama kuukausi sitten. Sukumme on alunperin lähtöisin jostain Euroopan sydämestä, tosin siirtynyt muutama sata vuotta sitten Suomeen.
Mahtoiko tämä olla syy?
Tarjosin juttua useammalle lehdelle, huomenna näkyy, ovatko ottaneet. Juttuni otsikko oli "Muukalaisvihaako Helsingissä".
Jos pyörä lahjoitetaan tyttärelle, niin mieluiten kolmivaihteinen perusmalli, aikuisten koko, tytär on jo kypsässä iässä.
Jos mummosi on rampa ja kuuromykkäsokea, niin mikä tahansa lehti.