Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suussa paljon piileviä infektioita - kukaan ei hoida niitä ennaltaehkäisevästi

Vierailija
28.06.2016 |

Hammaslääketiede on kaikki nämä vuosikymmenet ollut murheenkryyni. Se kuitenkin tiedetään, mistä minä olen paljon puhunut tällä palstalla:
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001209408.html

"– Suussa on paljon piileviä infektioita, jotka ovat usein oireettomia eivätkä näy ulospäin. Tästä syystä kannattaisi käydä säännöllisesti hammaslääkärin tarkastuksessa."

Olen puhunut oireettomista ja piilevistä infektioista, josta olen saanut alapeukkuja. Mahdatteko olla maailman typerimpiä ihmisiä? Hampaiden harjaaminen ja hammaslangan käyttäminen on täysin riittämätöntä!!!

Siihen vaaditaan tuhdimpeja kemikaaleja, kuten 35% vetyperoksidia, että hammaslihaan pesiytyneet infektiot saadaan pois. Ne ovat täysin oireettomia!!! Mutta voivat vääntää hampaita vinoon, ja isommista pesäkkeistä muodostuu hammaskiveä. Pelkkä hammaskiven poistaminen on ihan täysin riittämätöntä sekin!! Sillä se ei tietystikään poista itse infektiopesäkkettä, vain ne bakteerien sivutuotteet.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tohon käyttöön voisi ostaa vetyperoksidia? 

Vierailija
2/8 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen, että miten hammaslääketiede ei kehity yhtään mihinkään. Samat hommat siellä on menossa edelleen. Sentään amalgaamia ei enää käytetä, mutta vaihtoehdot on huonot muovipaikat ja hampaan poistot. Mä poistaisin koko sanan "tiede" tuosta alasta. Tarvitaanko noihin operaatioihin oikeasti lisensiaattitason koulutus?

Mitä uutta tutkimusta hammaslääketieteessä on ilmestynyt? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä nyt meuhkaat? Tuhdit kemikaalit menee jo överiksi, jatkuvassa käytössä varmasti haittavaikutuksia. Säännöllinen ateriarytmi ja hammashygienia riittävät perusterveellä ihmisellä.

Vierailija
4/8 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hammasliha?

Vierailija
5/8 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä haluat meidän tekevän paitsi käyvän säännöllisesti hammaslääkärillä? Turha vaahtoaminen on turhaa.

Vierailija
6/8 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärien taidot asiakkaan kohtaamisessa ovat jääneet jonnekin 50-luvulle. En lähde siihen kidutuskammioon vapaaehtoisesti haukuttavaksi ja nöyryytettäväksi. Lisäksi se maksaa laatuun nähden aivan liikaa. Aikojen saatavuuskin on aina vähän niin ja näin, jos tänään ilmoittaudut jonoon, ehkä puolen vuoden päästä sinulle soitetaan, että ovat varanneet ajan siitä hetkestä jonnekin kahden kuukauden päähän. En edes lähde avautumaan sen enempää pelkopotilaiden kohtelusta, tyydyn toteamaan vaan että se on lähtökohtaisesti perseestä!

Suuhygienistit taas. HEEHHEHEHHEEEH! Saman tiedon, mitä ne ressukat siellä vastaanotolla niin perin pätevästi kertovat, saa myös kotona googlettamalla.

Vierailija
7/8 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amalgaamia kyllä käytetään. Tosin kysytään potilaalta eka. On paljon kestävämpää kun muovit voi joillakin potilailla joutua vaihtamaan jopa 5 vuoden välein. Amalgaami kyllä värjää ympäröivää kudosta, mutta haitanneeko tuo esim ylätaka-alueella. Näkyviin hampaisiin sitä ei toki käytetä.

Älkääkä saatana polttako 35%:lla vetyperolla ikeniänne. Se on ainoastaan valkaisuun ja siinäkin pitää suojata ikenet hyvin. Laimeammat vetyperot on erikseen..

Oikeastaan älkää läträtkö millään hammastahnaa vahvemmilla aineilla kotona kun ei ole ymmärrystä eikä tietotaitoa näköjään. 35% vtyperoksidia kotona ikeniin.. huhhu. En ole tyhmempää vähään aikaan kuullu!

Vierailija
8/8 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä haluat meidän tekevän paitsi käyvän säännöllisesti hammaslääkärillä? Turha vaahtoaminen on turhaa.

Osaatko lukea? Käyttämään vetyperoksidia. Se maalaa ikenet valkoiseksi, jos on infektiota, kunhan riittävän tuhtia tavaraa käyttää. Voi tulla vähän verta ikenistä seuraavina päivänä, mutta sellaista se on. Sen ottaa mieluummin vastaan kuin hampaiden hajoamisen. Ei ole mahdollista hajottaa infektiota ilman sivuvaikutuksia.

EU:ssa kun ollaan, niin tarvitaan nykyään oikein poliisilupa kunnon vetyperoksidin hankkimiseen. Koska luulevat että joku voi tehdä siitä pommin - en ole ikinä kuullut moisesta. Hulluus leviää EU:sta, on parempi lähteä sieltä pikimmiten, kohta täytyy olla poliisilupa vessassa käymisessäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan