Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö naiset jos teitä kannetaan?

Vierailija
28.06.2016 |

Menin tapailemani naisen luo, nappasin ovelta syliin, kannoin makuuhuoneeseen ja heitin sänkyyn. Se meni ihan sekasin pelkästään tuosta. Seksi oli hyvää. Niin että tykkäättekö te jos iso ja voimakas ukko kantelee teitä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut tuollaista mutta ajatuksena en kyllä oikein tykkää. Tulee isi-fiilikset. Isä kantoi usein pikkutyttönä sänkyyn illalla.

Vierailija
2/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. Epämukavaa fyysisesti ja henkisesti. Lapsia ja eläimiä kannetaan, ei aikuisia ihmisiä.

Enkä osta ainakaan tuota "iso ja voimakas"-kohtaa, kyllähän kuka tahansa itseään kevyemmän nostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin..

Vierailija
4/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen hommaan tarvittaisiin Mountain tällä hetkellä.. ja sillekin tulisi tyrä..

Vierailija
5/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy maapallolta niin vahvaa miestä joka mammoja jaksais kantaa saati heitellä

Vierailija
6/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan. Epämukavaa fyysisesti ja henkisesti. Lapsia ja eläimiä kannetaan, ei aikuisia ihmisiä.

Enkä osta ainakaan tuota "iso ja voimakas"-kohtaa, kyllähän kuka tahansa itseään kevyemmän nostaa.

Joopa joo. Vai että 120-kiloinen av-mamma muka nostaa 115-kiloisen mammakamunsa ilman trukkia?

Vierailija
7/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo välttämättä itseä kevyempi.

Vierailija
8/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää. Olen n 50-kg ja jostain syystä mua halutaan liian usein nostella. Ootpa sä kevyt, jäkä jäkä. Tietty tilanteet tulee kun porukka on pienessä tönössä mutta jostain syystä mua halutaan kannella/rutistella ja mä en voi sietää sitä.

Menee perille kertakarjaisulla. Ja ei, en ole määoonniinpieniAnnaAbreu... :)

Vierailija
9/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä ehkä vähän yliarvivoit tavallisen, nykyaikaisen näpynäpy-miehen, voimia. Ei paljoo jotain 60kg naisiakaan kannella ympäri taloa ja iso osa on vielä tuota painavampia.

Ite varmaan tykkäisin!

Vierailija
10/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkäisin jos Naiseni kerrankin kantaisi minut sohvalta sängyyn ehtoosti

Vierailija
11/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tykkää. Jos joku yrittäs kantaa mut sänkyyn niin löisin ja potkisin.

12/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kovasti. Monesti illalla mies nostaa minut, kantaa yläkertaan ja juurikin heittää sängylle. Siitä tulee oikeasti haluttu olo. Luulisin, että toimii niihin naisiin, jotka pitää (sängyssä) dominoivasta miehestä. 

Vierailija
13/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Vai että 120-kiloinen av-mamma muka nostaa 115-kiloisen mammakamunsa ilman trukkia?

Ei taida olla Suomen tai edes Vauvapalstan keskiarvo tuo 100+ kg.

Minä nostin 50-kiloisena teinityttönä suhteellisen vaivatta 70-kiloisen poikaystäväni, mutta sen painon kanssa liikkuminen kyllä otti laihaläskin lihasvoimille.

Vierailija
14/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää. Olen n 50-kg ja jostain syystä mua halutaan liian usein nostella. Ootpa sä kevyt, jäkä jäkä. Tietty tilanteet tulee kun porukka on pienessä tönössä mutta jostain syystä mua halutaan kannella/rutistella ja mä en voi sietää sitä.

Sama täällä, vajaat 50 kg painan, mutta olen ihan aikuinen, kolmekymppinen nainen. Silti joillain (miehillä) tuntuu olevan joku helvetin fetissi pienen, siron naisen kanniskelusta ja nostelusta. En voi sietää, todella ärsyttävää ja ahdistavaa. En muutenkaan pidä isoja miehiä mitenkään seksikkäinä, muhun enemmän vetoaa keskikokoiset tai jopa pienehköt miehet.

Vierailija
15/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, miten sen voi tuntea fyysisesti epämukavaksi jos pitää läheisyydestä. Olettaen että kannettava ei ole satakiloinen av-mami ja mies jaksaa kantaa rennosti eikä rasitu ollenkaan. Henkinen puoli.. joo voin ymmärtää, että osalle ei varmaan käy että tavallaan otetaan vangiksi.

Vierailija
16/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Pidän kovasti. Monesti illalla mies nostaa minut, kantaa yläkertaan ja juurikin heittää sängylle. Siitä tulee oikeasti haluttu olo. Luulisin, että toimii niihin naisiin, jotka pitää (sängyssä) dominoivasta miehestä. 

Säälittävä pelle pariskunta olette

Vierailija
17/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla Suomen tai edes Vauvapalstan keskiarvo tuo 100+ kg.

Minä nostin 50-kiloisena teinityttönä suhteellisen vaivatta 70-kiloisen poikaystäväni, mutta sen painon kanssa liikkuminen kyllä otti laihaläskin lihasvoimille.

Jep, sama täällä. 45-kiloisena nostin helposti 70-kiloisen poikkiksen ilmaan. Otin vyötäröltä otteen, kyykkäsin ja punnersin ylös eikä tehnyt edes vaikeaa.

Vierailija
18/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, vajaat 50 kg painan, mutta olen ihan aikuinen, kolmekymppinen nainen. Silti joillain (miehillä) tuntuu olevan joku helvetin fetissi pienen, siron naisen kanniskelusta ja nostelusta. En voi sietää, todella ärsyttävää ja ahdistavaa. En muutenkaan pidä isoja miehiä mitenkään seksikkäinä, muhun enemmän vetoaa keskikokoiset tai jopa pienehköt miehet.

Se on vähän eri asia. Puolitutut ja kaverit kokeilevat paljon sä painat -> sua kohdellaan kuin jotain nukkea. Verrattuna siihen, että puoliso kantaa nimenomaan vaikka sänkyyn. 

Vierailija
19/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. 

Vierailija
20/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään... Mies välillä nappaa jaloista kiinni ja heittää hartioilleen, ihan hirveetä mun mielestä kun pelkään aivan törkeesti että putoan tai jotain. Ja pahinta on se että ei päästä alas vaikka huutaisin kuin hyeena. Jääny kauheet traumat kun joskus 18-vuotiaana pienenä keijukaisena olin baarissa ja joku mies yhtäkkiä tuli ja hyökkäsi kiinni, nosti ilmaan JA PYÖRITTI mua monta kertaa ympäri harteillaan. Huusin kurkku suorana että päästä mut alas, ilman mitään vaikutusta. Mies sitten laski mut alas jossain vaiheessa, pidin hirveen saarnan että ei noin saa jumalauta tehdä ja tää taliaivo TEKI SEN VITTU UUDESTAAN. Lopulta kun pääsin alas niin lähti kyllä kovaa litsari poskelle ja häivyin koko baarista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän