Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita tulossa Tuskaan?

Vierailija
28.06.2016 |

Uteliaisuuttani kyselen! Itse kävin juuri eilen noutamassa kolmen päivän läpyskäni ja kuuntelen juuri Ghostia fiiliksen nostattamiseksi. Ekakertalainen siis olen!

Kokemuksia järjestelyistä, kaljan hinnoista, viinan salakuljetuksesta? Bändisuosituksia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Avantasiaa ensisijaisesti menossa katsomaan, mutta satunnaisia muitakin. Helppo festari mennä, kun asuu Helsingissä. Ekaa kertaa myös menossa, joten inside-vinkit olisivat kivoja :)

Vierailija
2/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tulossa. :) Ensikertalainen myöskin, joten vinkkejä ei ole valitettavasti antaa. Odotan eniten Testamentin keikkaa..silläpä onkin mahtava aloittaa eka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, luulin että tämä ketju painuu alas suoraan kulkematta lähtöruudun kautta! Kiva että löytyi muitakin! 

Avantasiaa olen menossa itsekin katsomaan (2 tunnin keikka, herraisä!), Testament on aika tuntematon minulle, en tiedä oisko kivempi käydä vaikka Kalliossa kaljalla sen sijaan tuossa välissä.

Vierailija
4/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, luulin että tämä ketju painuu alas suoraan kulkematta lähtöruudun kautta! Kiva että löytyi muitakin! 

Avantasiaa olen menossa itsekin katsomaan (2 tunnin keikka, herraisä!), Testament on aika tuntematon minulle, en tiedä oisko kivempi käydä vaikka Kalliossa kaljalla sen sijaan tuossa välissä.

'

Testament on hyvä bändi, älä jätä välistä.

Valitettavasti itse en pääse Tuskaan kun töihin pitää mennä =/ Mutta ehkä ensi vuonna.

Vierailija
5/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tulossa lauantaina. Varatkaa hyvät kengät, kenttä on hiekkaa ja pölyää. Sateella tietty velliä. Mukavia Istumapaikkoja ei juuri ole kaljoittelualuetta lukuunottamatta. Eikä varjopaikkaa.

Itse tulen katsomaan Stam1naa ja Ghostia. Hauskaa festaria!

Vierailija
6/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tulossa lauantaina. Varatkaa hyvät kengät, kenttä on hiekkaa ja pölyää. Sateella tietty velliä. Mukavia Istumapaikkoja ei juuri ole kaljoittelualuetta lukuunottamatta. Eikä varjopaikkaa.

Itse tulen katsomaan Stam1naa ja Ghostia. Hauskaa festaria!

Mitä, eikös Suvilahti ole kokonaan asfalttia? :o Näin muistelen kerran Flow'ssa käyneenä.

Vierailija
7/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälavan edessä on hiekka-alue. Oli ainakin viime vuonna :D

Vierailija
8/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarit ovat perseestä. Festareilla käyvät ihmiset ovat perseestä. Tuska on perseestä.

Vierailija
9/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä. kirjoitti:

Festarit ovat perseestä. Festareilla käyvät ihmiset ovat perseestä. Tuska on perseestä.

No mikäs mielestäsi olisi oikea formaatti nauttia elävästä musiikista, kesästä ja kavereista?

Vierailija
10/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tänä aamuna soida päässä se Tuska-mainosbiisi "Tuskaan mennään tietysti siks, siks, siks". Haha :D

Vierailija
11/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras formaatti on nauttia itse vapaasti valitsemaansa kuollutta musiikkia kotona huipputason äänentoistolaitteilla ja iloita kesästä yksin tai kerrallaan korkeintaan muutaman parhaan kaverin seurassa. T: Introvertti.

Vierailija
12/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behemoth.swallow the Sun.primordial.anthrax.testament.diablo.c attle decapitation.obscura. tossa oli ne hyvät bändit joita diggaan. Paljon semmoisia mitä en ole kuullutkaa

Vierailija
13/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras formaatti on nauttia itse vapaasti valitsemaansa kuollutta musiikkia kotona huipputason äänentoistolaitteilla ja iloita kesästä yksin tai kerrallaan korkeintaan muutaman parhaan kaverin seurassa. T: Introvertti.

OK. En ole täysin eri mieltä itsekään. Oletan, että vastauksesi kysymykseen on täten että et ole tulossa. Kiitos vastauksestanne.

Vierailija
14/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Behemoth.swallow the Sun.primordial.anthrax.testament.diablo.c attle decapitation.obscura. tossa oli ne hyvät bändit joita diggaan. Paljon semmoisia mitä en ole kuullutkaa

Heh, menet näköjään juuri siihen toiseen laitaan metalligenrejä kuin minä. Itse menen puolestani melodisen powermetallin (Cain's Offering, Thunderstone, Avantasia) ja Ghostin perässä.

Vierailija
15/15 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testament ja Anthrax! Kyllä, siellä ollaan.

Kattelin Tuska historiasta, etten ole missannut yhtään Tuskaa. Johtuen pitkälti siitä, että useana vuonna olen ollut töissä siellä. Ekoina vuosina kantanut yleisölle juomaa ja myöhemmin bäkkärilla kaiken näköistä emännöintiin liittyvää hommaa.

Järjestelyistä olen aina tykännyt, joten Tuskassa toimii asiat. Ei olla liian nipoja, juottopisteitä ja veskejäkin on tarpeeksi. Juomien hinnat on perusfestarihintoja, ei edullista. Sinnehän EI salakuljeteta yhtään viinaksia tms. päihteitä, ei vinkkejä tipu. :D

Tuska ja Pride on samana viikonloppuna ollut monena vuonna ja lähekkäin. Aivan mahtavaa karnevaalimeininkiä. Tykkään.