Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kertoo kaikki seksijuttunsa...

Vierailija
28.06.2016 |

Miten sanoa ystävällisesti/loukkaamatta kaverille että hänen seksiseikkailunsa yksityiskohdat eivät oikeasti kiinnosta? Tyypillä on useita eri kumppaneita kuukaudessa ja kertoo niistä aina kaiken välittömästi minulle, yksityiskohtia myöten. Ja ilmeisesti odottaa minulta jotain tietynlaista reaktiota. Suurimman osan ajasta en osaa kommentoida niihin mitään kehittävää, enkä oikeastaan haluaisi edes tietää.

Joka kerta kun nähdään niin on kamala litania jota luettelee ihan innoissaan. Olkoon puolestani vaikka 5 tyyppiä päivässä ja vaikka mitkälie bukkakeorgiat, mut pitäis omana tietonaan. Kertooko muiden kaverit yksityiskohtaisesti intiimielämästään? :D Miten voi sanoa et vähempiki riittäis?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on samanlainen. Paitti että elää polyamoristista sadomasokistielämäänsä ja kirjoittaa asiasta vielä novelleja. Huhhuh. Monesti oon kaikella rakkaudella sanonu etten taho kuulla, mutta se pahoittaa mielensä eikä pidä yhteyttä ollenkaan ennenkun läväyttää taas jonku klubisessiokuvasatjan mailiin.

Vierailija
2/5 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa, luvassa on aika varmasti kateuskortti. Ei sama asia mut kommentoin kerran kaverille ihan mukavaan sävyyn että voitaisiinko puhua edes kerran jostain muusta kuin hänen lapsistaan, joista hän puhuu 97% kaikesta ajasta. Hänen lapsensa ovat toki mukavia mutta olis kiva puhua muustakin. Sanoi vain että olen katkera koska en ole saanut lapsia. Vaikka ihan omasta tahdostani olen lapseton enkä edes vaatinut ettei enää koskaan lapsistaan puhuisi. Ei näistä ota kukaan selvää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaikka, että hieno homma, mutta vaihdetaanko jo levyä?

Vierailija
4/5 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran sama ongelma yhden kaverin kanssa. Tosin ongelma ratkesi ennen aikojaan kun kyseinen ihminen sai jostain seksiseikkailustaan sukupuolitaudin. Jostain syystä loppui jutut kuin seinään. Se tauti tietysti ikävä mutta onneksi ne tarinat sentään loppui.

Vierailija
5/5 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran sama ongelma yhden kaverin kanssa. Tosin ongelma ratkesi ennen aikojaan kun kyseinen ihminen sai jostain seksiseikkailustaan sukupuolitaudin. Jostain syystä loppui jutut kuin seinään. Se tauti tietysti ikävä mutta onneksi ne tarinat sentään loppui.

Aika paha kieltämättä! En kyllä minäkään sellaisella kehuskelisi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi