Nuoleminen
Kuinka moni harrastaa anaalin nuolemista? Joko nuolemisesta tai nuoltavana olemisesta?
Kiihoitutteko molemmat siitä vai toinen vaan? Kumman aloitteesta se lähti?
Kertokaa oma kohtaisia kokemuksia ja tarinoita.
Kommentit (12)
En ole nykyisessä melko tuoreessa suhteessa kehdannut pyytää enkä kokeilla, mut kyllä mua kiihotti suunnattomasti kun eksä pillua nuolessaan lipaisi vähän sieltäkin
Kyllähän se nuollaan koko perse ja pillu, kun niihin hommiin aletaan.
t. m-51
Itseäni kiihottaa suunnattomasti kun tyttis on sängyllä peppu pystyssä ja vielä levittää käsillä pakaroitaan, ja anelee nuolemaan pillua ja peppua
Mies nuolee kummastakin. Miehen aloite, piti sitä itsestäänselvyytenä. Todellakin nautin. Nuolee usein takaapäin.
Vielä kun oli tyttöystävä niin nuolin myös hänen peppureiän, takaa ja edestä. Tykkäsin, kiihottavaa hommaa. Lisäksi hyvä lämmittely peppuseksille.
Naisen anuksen nuoleminen on kiihottavaa, jos nainen on pitänyt hygieniastaan huolta.
En kyllä ala toisten perseitä nuolemaan. Eikä kiinnosta sekään, että joku nuolisi mun persettä. Anaalipanotkin on aika plääh. En tajua mitä ainakaan naiset siitä saa. Tuntuu kuin paskaa työnnettäisiin sisäänpäin suolessa ja usein se myös sattuu. Varsinkin jälkikäteen on perse kipeä. Tosi kiihottavaa, not.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ala toisten perseitä nuolemaan. Eikä kiinnosta sekään, että joku nuolisi mun persettä. Anaalipanotkin on aika plääh. En tajua mitä ainakaan naiset siitä saa. Tuntuu kuin paskaa työnnettäisiin sisäänpäin suolessa ja usein se myös sattuu. Varsinkin jälkikäteen on perse kipeä. Tosi kiihottavaa, not.
Jos anaaliseksi sattuu, se on tehty väärin. Paksukaan kalu ei satuta, jos aikaa (ja liukastetta) on käytetty, ja homma hoidettu oikein.
Nuolen vaimon persettä usein, aina omasta aloitteestani. Vaimokin tuntuu siitä tykkäävän.
Lempiasentoni on, kun vaimo istuu kasvoilleni. Myös se on seksikästä, kun vaimo makaa mahallaan sängyllä peppu pystyssä ja pääsee takaapäin lipomaan.
kun kokoonnutaan kaveriporukalla iltaa pitämään, niin saatetaan nuolla toistemme anusaukkoja.
Ja missä asennoissa teette sen