Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin juorun itsestäni joka ei pidä paikkansa

Vierailija
27.06.2016 |

Juorua on levitelty laajalle ja mietin ryhdynkö toimenpiteisiin joista kunnianloukkaussyyte on nyt mielessä. Mitä itse tekisit tilanteessani?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on sanottu, kuka on sanonut ja pystytkö todistaan?

Vierailija
2/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korrelaattiasioita miettisin ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota. Riippuu juorusta ja miten se vaikuttaa esim. Maineeseesi urallasi. Minua ei jaksaisi yhtään kiinnostaa jos kyseessä olisi yksityiselämääni, varsinkin jos se on joku huhupuhe, jossa ei ole totuuden häivääkään.

Vierailija
4/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä sulle haittaa? Jos on, ota puheeksi ja korjaa asia.

Vierailija
5/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on sanottu, kuka on sanonut ja pystytkö todistaan?

Voi olla että pystyn ja poliisille valehteleminen on vaikeampi juttu kuin juorun levittäminen. En halua kertoa tarkemmin mistä on kyse, muuta kuin että on tuulesta temmattu juttu. Ap

Vierailija
6/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi samoin. En pysty todistamaan juorun alkuun laittajaa joten mitään en ole voinut tehdä muuta kuin toteamaan kyseisen ihmisen TYHMYYDEN kun menee uskomaan. Ja ihan hirveää on kun minulle vieraat ihmiset katsoo kieroon mutta nostan leukani ylös ja yritän olla välittämättä vaikka pahaa tekee. Aivan uskomatonta mitä kuulopuheita ovat valmiita uskomaan vaikka eivät edes tunne minua.

Vierailija
7/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle kävi samoin. En pysty todistamaan juorun alkuun laittajaa joten mitään en ole voinut tehdä muuta kuin toteamaan kyseisen ihmisen TYHMYYDEN kun menee uskomaan. Ja ihan hirveää on kun minulle vieraat ihmiset katsoo kieroon mutta nostan leukani ylös ja yritän olla välittämättä vaikka pahaa tekee. Aivan uskomatonta mitä kuulopuheita ovat valmiita uskomaan vaikka eivät edes tunne minua.

Tiedän kuka on juorun takana joten se ei olisi ongelma. Mietin vain mistä on saanut päähänsä kertoa suoranaisia valheita totuutena. Ap

Vierailija
8/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea sanajärjestys menisi seuraavasti: Kuulin itsestäni juorun, joka ei pidä paikkaansa.

Alkuperäinen viesti antaa käsityksen, että joku itse ei pitäisi paikkaansa.

Vierailija
9/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Koska tiedät niin kunnianloukkaus syyte kehiin vaan. Sääliä ei tunneta koska ei hänkään ole sitä tuntenut.

Vierailija
10/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu yksittäiselle henkilölle ei ole sinänsä rikos. 

Mutta, jos on käyttänyt kanavaa, joka tavoittaa useita ihmisiä (esim. fb voi ollakin). Riippuu ihan, mistä on kyse ja onko se sinua konkreettisesti vahingoittavaa. 

Vierailija
11/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kuka on juorun takana joten se ei olisi ongelma. Mietin vain mistä on saanut päähänsä kertoa suoranaisia valheita totuutena. Ap

Jos ihan ensimmäiseksi kysyisit häneltä. Kyseessähän voi olla väärinkäsitys. 

Vierailija
12/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita facebookiin päivitys mistä tulee ilmi, että juoru ei voi pitää paikkaansa.

Vierailija
13/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan ensimmäiseksi kysyisit häneltä. Kyseessähän voi olla väärinkäsitys. 

En kysy, sillä on totena levittänyt juttua joka vahingoittaa minua. Hölmöt veläpä uskovat juoruilijaa. Ap

Vierailija
14/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi viisainta selvittää nokikkain. Älä ala poliisijuttua, voit mennä ojasta allikkoon.

Vierailija
15/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan, millaisesta juorusta on kyse. Jos joku vaikka väittää, että olet easkaana, niin tuskin rikoksen merkit täyttyvät, vaikka se ei pitäisi paikkansa. Jos taas joku väittää sinun varastaneen työpaikaltasi, siitä voi olla jo haittaa. Avaa nyt vähän raustaa, niin voi sanoa, ylireagoitko vai onko aihetta rikosilmoitukseen.

Vierailija
16/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korrelaattiasioita miettisin ensin.

Niin. Mutta ehkä hän itse ei pidä paikkaansa.

Vierailija
17/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisien määrärahoista on leikattu niin paljon, että eivät aina ehdi selvittämään oikeitakaan rikoksia. Jonkun akkojen juorun selvittämiseen tuskin lähtevät, ellei ole aidosti kunnianloukkaus. Marja dokaa ja pettää miestään tai Penalla on kiero kikkeli tyyliset juorut kiinnosta niitä yhtään.

Vierailija
18/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on täällä eräs joka paskaa puhuu muista -omaa etuaan tavoittelee juoruilulla. Henkilö nuoleskelee toisten perseitä aika mittavallakin osa-alueilla ja feikkaa viatonta. Harmi sinänsä, mutta itse on itsestään pellen tehnyt.

Vierailija
19/19 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saanut virkaa kun viran lopulta saanut henkilö levitti minusta valheita. Kehitti minulle rikos- ja mielisairaustaustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän