Nainen, joka meni naimisiin mielisairaan miehen kanssa, ja tietäen...
...aviomiehensä sairaudesta ja kärsittyään jo ensimmäistä lastaan odottaessaan miehen sairastumisesta osastokuntoon eli ns. lataantumaan muutamaksi kuukaudeksi, niin nainen raskautui ja synnytti vielä tuon jälkeenkin kolme lasta, vaikka miehensä eli lastensa isän kunto reistaili pahanlaisesti vielä myöhemminkin pakkohoitoineen, vaikka lääkitys + hoitojakso sairaalassa oli ollut miehellä jo ennen naisensa ryhdyttyä seurustelemaan mielisairaan miehensä kanssa.
Herääkin kysymys, että miksi nainen halusi tehdä lapsia sairaan miehensä kanssa, ja täten vaarantaa myös lastensa mielenterveyden, kun ottaa huomioon, että miehellä oli myös todettu seksuaalirikollisen häiriökäytöstä? Itse olisin kyllä jättänyt yhteen lapseen tai olisin jättänyt koko miehen jo seurusteluaikana, koska ilmiselkeästi itse mies salasi sairautensa, vaikka se naiselle tietoon tulikin miehen vanhemmiltaan riittävän hyvissä ajoin. Itse naisen asemassa olisin myös seurustellut hiukkasen pitempään, että olisin ehtinyt nähdä, mitä sitten myöhempien vuosien aikana tapahtui.
Rakkaus on todellakin sokaiseva.
Kommentit (3)
Jos se yritti parantaa sen miehen?
No joo, oikeasti vaan on niin pöljää sakkia olemassa, että eivät ajattele persettänsä pidemmälle.
PäteväPirkko kirjoitti:
Jos se yritti parantaa sen miehen?
No joo, oikeasti vaan on niin pöljää sakkia olemassa, että eivät ajattele persettänsä pidemmälle.
Äläppä muuta virka. Aivot narikassa oli eräälläkin naisella aikoinaan. Oli hirveätä seurata sivullisen osassa.
Todellakin rakkauden huumassa ei paljon malta katsoa pitempään kumppaniaan, vaan suorinta tietä rynnätään lapsen tekohommiin, ja sitten jälkeen päin vikistään, että voivoivoivoi, omaa tyhmyyttään tuodaan esiin vuosikymmenienkin jälkeen syyttelemällä kaiken lisäksi aivan ulkopuolisia oman parisuhdekumppaninsa valinnastaan.
Vakka ja kansi ja lopsaus päälle, niinhän se näytti eräässäkin tarinassa tapahtuneen.