Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mäkkärin aspa

M
27.06.2016 |

Mulle kävi eilen outo juttu mäkkärissä, olin omissa ajatuksissa syömässä seinän takana mihin kassalta ei nähnyt ja tuo osa oli tyhjä vaikka muuten asiakkaita oli jonkin verran, tuli mäkkärin tyttö tyhjän tarjottimen kanssa kyselemään että onko täällä kaikki hyvin ja tarvitsenko mitään?
En oikein tajunnut koko tilannetta, sanoin etten tarvitse mitään ja kaikki on ihan ok.
Tyttö vähän aikaa vääntelehti siinä tyhjän tarjottimen kanssa ja häipyi lähes juosten.
Mitähän se oikeasti tarkoitti, ei kai se ollut joku kankea keskustelun avaus? Jotenkin jäi vaivaamaan asia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta oliskohan ollut joku pakollinen lisämyynti kyseessä?

Vierailija
2/4 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Mulle kävi eilen outo juttu mäkkärissä, olin omissa ajatuksissa syömässä seinän takana mihin kassalta ei nähnyt ja tuo osa oli tyhjä vaikka muuten asiakkaita oli jonkin verran, tuli mäkkärin tyttö tyhjän tarjottimen kanssa kyselemään että onko täällä kaikki hyvin ja tarvitsenko mitään?

En oikein tajunnut koko tilannetta, sanoin etten tarvitse mitään ja kaikki on ihan ok.

Tyttö vähän aikaa vääntelehti siinä tyhjän tarjottimen kanssa ja häipyi lähes juosten.

Mitähän se oikeasti tarkoitti, ei kai se ollut joku kankea keskustelun avaus? Jotenkin jäi vaivaamaan asia.

Et ilmeisesti ole koskaan syönyt ravintolassa aikaisemmin? On aivan normaalia käydä kysymässä ruokailun aikana onko kaikki ok ja halutaanko vielä jotain.

Todennäköisesti tyttö oli kerännyt joltain pöydältä tyhjän tarjottimen pois ja samalla kysyi sinulta kuten hyvään asiakaspalveluun kuuluukin tämän kysymyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niillä on joku juttu, että pitää kysyä x- määrältä asiakkaita päivässä " miten menee" tms kamppis palvelun parantamiseksi.

Vierailija
4/4 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ihmettelin kun ei mäkkärissä ole kukaan ikinä mitään kysynyt ja palvelu yleensä aika tylyä, roiskastaan vaan tarjotin tiskiin ruuat siihen ja sillä selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi