Deittailusta, ei mene ikinä maut yksiin
Apua. Tarvitsen oikeasti nyt apua koska olen käynyt nettitreffeillä enemmän kuin liikaa. Otsikossa onkin ongelma, en ikinä kiinnostu miehestä joka kiinnostuvat minusta ja sama päin vastoin. Ilmeisesti tähtään liian "korkealle" eli miehet löytävät minua paremmin elämässään menestyneen ihmisen ja itse taas vedän puoleeni muita elämässään (minun mielestäni) haahuilijoita.
Minulla on korkeakoulututkinto, olen hoikka, kasvoiltani kaunis urheilen oikeasti. Mutta vääjäämättä nämä, jotka herättävät seksuaalisen "eläimen" minussa eivät innostu. En tarkkoja suhdelukuja osaa sanoa mutta puhutaan nyt useista kymmenistä treffatuista miehistä. Olen ollut sinkkuna nyt pari vuotta joten älkäähän ihmetelkö otannan laajuutta! Olen kiinnostunut siitä yhdestä miehestä kymmenestä ja tämä ei kiinnostu minusta. Ja ne yhdeksän muuta laittavat viestiä :/
Mitä muuta voin tehdä kuin kuolettaa itsestäni seksuaalisen puolen ja hankkia muutaman kissan pitämään itselleni tulevaisuudessa seuraa? Olen yrittänyt joskus aiemmin tutustua miehiin, jotka eivät heti "sytytä" mutta todennut tämän turhaksi ajanhukaksi. Jos kokonaisuus ei treffien noin kolmen ensimmäisen minuutin aikana sytytä, mitään lämpenemistä puoleltani ei tapahdu jatkossakaan.
Kommentit (7)
Vaikuttaa siltä, että joko haet tiedostamatta vääränlaista ihmistyyppi, tai sitten tosiaan vain tähtäät liian korkealle. Kannattaa tosiaan vaikka listata ne miehet, jotka ovat herättäneet kiinnostuksesi, ja koittaa pähkäillä mikä on heitä yhdistävä tekijä. Tämän jälkeen voit miettiä, ovatko kyseiset tekijät sellaisia, jotka ovat sinulle oikeasti tärkeitä, ja haluatko jatkaa samalla linjalla. Kuvaat olevasi "haahuilija". Koitatko esimerkiksi paikata elämäntilannettasi ihastumalla erittäin määrätietoisiin miehiin, jotka eivät välttämättä kiinnostaisikaan enää sitten kun saat elämäsi raiteilleen?
Jos taas "tähtäät liian korkealle", olisi helpointa vain ns. laskea rimaa. Ihmisiä ei oikein pysty arvottamaan, ja moni rakastuu lopulta aika yllättäen, eli sikäli erittäin rajaava tapailu on hieman hedelmätöntä. Toinen vaihtoehto olisi nostaa määrätietoisesti omaa kiinnostavuutta ja jatkaa vain sinnikkäästi juuri tietynlaisten miesten tapaamista. Tässäkin auttaa se, että vähän mietit noita miehiä yhdistäviä tekijöitä, jotta osaat tuoda itseäsi paremmin esille.
Ei kannata vielä kissaa hankkia. Sinulla on kuitenkin positiivinen ongelma, kun treffejä riittäisi. Monella vastaavassa tilanteessa olevalla miehellä on suuria vaikeuksia päästä edes parille treffille vuodessa.
Useimmiten se "juttu" niissä tavoittamattomissa miehissä voi olla juuri tavoittamattomuus. Ainakin itsessäni olen tunnistanut sen, että miehen aktiivinen kiinnostuksen näyttäminen laskee omat tunteeni minimiin vaikka niitä olisi voinut olla alkujaankin. Lisäksi vastakkaiset voivat vetää puoleensa toisia, eli haahuilijat kiinnostuvat ap:sta vaikka ap taas etsii omaa vastinettaan. Älä luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ketään voi pakottaa ihastumaan ei sinua tai näitä miehiä, että sikäli en tiedä mitä tehtävissä on. Harrastaisin kuitenkin ehkä itsetutkiskelua, että mikä näissä miehissä kenties on yhteistä, joihin sulla on tapana ihastua ja mikä näissä miehissä on pielessä, joihin et tunne vetoa. Toki aina vain ei voi olla kemiaa mutta, jos syyt on enemmän omassa päässäsi ja pinallisia niin kenties näitä kannattaa työstää.
Itselläni oli jokseenkin sama tilanne, deittailin vuosia eikä kukaan kiinnostanut. Tai kaksi kertaa, mutta he eivät sitten olleet kiinnostuneita. En ikinä ajatellut että minulla on liian korkeat vaatimukset tai että olen pinnallinen tai viallinen kun en kiinnostu kuin hyvin harvoista. Ei se haitannut, kun viihdyin yksinkin. En nähnyt syytä "työstää" itseäni erilaiseksi että saisin miehen.
Älä tee päätöstä toisesta ihmisestä yhden ainoan tapaamisen perusteella, joka on vain pintaraapaisu.
Tutustumalla toiseen paremmin voit ihastua ihmiseen, josta et aluksi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee päätöstä toisesta ihmisestä yhden ainoan tapaamisen perusteella, joka on vain pintaraapaisu.
Tutustumalla toiseen paremmin voit ihastua ihmiseen, josta et aluksi kiinnostunut.
Jos yrittää väkisin tapailla ihmistä josta ei ole kiinnostunut, hän alkaa vain vaikuttaa vastenmieliseltä. Vaikka aluksi olisi ollut ihan ok.
Niinpä, kiinnostut heistä siksi koska he ovat "tavoittamattomia". Kuvittelepa että se ihan ok, mutta saavutettavissa oleva mies käyttäytyisi samoin kuin se tavoittamaton. Hän olisi kiinnostavampi. Miesten itsensä ominaisuuksilla ei ole juuri väliä, kyse on asetelmasta. Jos sinulla olisi tsäänssit listan rikkaimpaan ja sitoutumishaluisimpaan, niin voiton veisi silti se mysteerinen köyhä ja alkoholisoitunut taiteilija, jos et tietäisi onko hän kiinnostunut sinusta vai ei. Jos taas köyhä taiteilija palvoisi maata jalkojesi alla, haikailisit sen menevän rahamiehen perään joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Oikeasti, kuka tahansa listan miehistä voisi olla se halutuimpasi. Tiedosta tämä.
Ei kai ketään voi pakottaa ihastumaan ei sinua tai näitä miehiä, että sikäli en tiedä mitä tehtävissä on. Harrastaisin kuitenkin ehkä itsetutkiskelua, että mikä näissä miehissä kenties on yhteistä, joihin sulla on tapana ihastua ja mikä näissä miehissä on pielessä, joihin et tunne vetoa. Toki aina vain ei voi olla kemiaa mutta, jos syyt on enemmän omassa päässäsi ja pinallisia niin kenties näitä kannattaa työstää.