Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen outo toistuva lausahdus..

Vierailija
26.06.2016 |

Meillä oli kriisiä ja erokin lähelöä. Päätettiin yrittää ja puhua tunteista ym avoimemmin. Mies on nyt kaksi kertaa sanonut mulle, ettei tuomitse jos löydän toisen ja kerranhan täällä vaan eletään. Täh?! Oon tässä vko tolkulla hokenut rakkauttani ja halua olla mieheni kanssa. Miksi hitossa se noin sanoo / ajattelee?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen tai toivoisi, että uudesta miehestä saisit riittävästi voimaa lopettaa teidän suhteen.

Vierailija
2/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä itsellään on todennäköisesti toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kysy siis mieheltäsi. Juuri avointa keskusteluahan te tarvitsette.

Mutta jos/kun saat tietää vastauksen, niin toki olisi mukava saada kuulla se.

Vierailija
4/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääköhän sälyttää eropäätöksen sun harteille (ehkä katselee jo muita naisia)? Tai sitten on niin huono itsetunto, ettei koe ansaitsevansa sua?

Vierailija
5/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on toinen tai toivoisi, että uudesta miehestä saisit riittävästi voimaa lopettaa teidän suhteen.

Miksi sitten haluaa tai ainakin väittää haluavansa jatkaa mun kanssa?

Mutta jotain outoahan tuossa on.. ei se ennen ole tollasia puhunut ja aika kauan ollaan tunnettu...

Ap

Vierailija
6/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä itsellään toinen.

Vierailija
7/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä itsellään toinen.

Voiko oikeasti? Ekan kerran ku sanoi niin, niin naiiviudessani ajattelin, että välittää musta niin paljon haluaa vaan hyvää mulle. Tokan kerran jälkeen tajusin, et ilmeiseati oikeasti miettii tollasia..

Nyt huolestuttaa :( ap

Vierailija
8/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa kuulla sinulta, että haluat hänet?

Vierailija
9/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo pettänyt tai haluaisi pettää ja vaimentaa väittämällä morkkiksensa. Toinen osapuoli on voinut tartuttaa uuden sanonnan, etenkin jos se on mieluinen, tullut yhtäkkiä ja toistuu puheessa.

Vierailija
10/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii itse lähtemistä, muttei uskalla. Tuo aiheen tällä tavoin pöydälle, keskusteltavaksi.

Vierailija
11/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä haluaa kuulla sinulta, että haluat hänet?

Olen sanonut ja ilmaissut sen kyllä aika vahvasti viime viikkoina.. siksi lause jäi vaivaamaankin. Ap

Vierailija
12/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään muita merkkejä toisesta naisesta?

Vierailija
13/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa erota mutta ei uskalla tehdä lopullista päätöstä vielä, koska ilmeisesti suhteessanne on kuitenkin myös hyviä asioita. Jos ei vielä ole toista, niin on ainakin kiikarissa joku, tai ylipäätään muut naiset kiinnostaa. Tai on tehnyt jo jotain ja nyt on vähän huono omatunto mutta ei uskalla suoraan puhua siitä.

Vierailija
14/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa erota mutta ei uskalla tehdä lopullista päätöstä vielä, koska ilmeisesti suhteessanne on kuitenkin myös hyviä asioita. Jos ei vielä ole toista, niin on ainakin kiikarissa joku, tai ylipäätään muut naiset kiinnostaa. Tai on tehnyt jo jotain ja nyt on vähän huono omatunto mutta ei uskalla suoraan puhua siitä.

Juuri näin, ihan tyypillistä käytöstä munattomalta paskahousulta. Mikä hitto siinä on niin vaikeaa erota ja sitten vasta alkaa katsella muita?

Vierailija
15/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin kytkintä. Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
16/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies masentunut?

Vierailija
17/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä. Haluaa sinun lopettavan suhteen. Jostain syystä se on joidenkin selkärangattomien miesten "omalletunnolle" silleen helpompaa. Ei tule syyllisyyden tunteita, vaikka on itse jo koeajanut muita... Tyyliin, enhän mä lopettanut juttua. Tyyppi saa vielä omasta mielestään oikeutuksen hypätä nopeasti uuteen suhteeseen, koska SÄ jätit.

Älä tee sitä palvelusta hänelle, vaan etäänny henkisesti (ja fyysisesti), koska teidän suhde on lopuillaan. Anna tyypin kärvistellä...

Vierailija
19/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä. Haluaa sinun lopettavan suhteen. Jostain syystä se on joidenkin selkärangattomien miesten "omalletunnolle" silleen helpompaa. Ei tule syyllisyyden tunteita, vaikka on itse jo koeajanut muita... Tyyliin, enhän mä lopettanut juttua. Tyyppi saa vielä omasta mielestään oikeutuksen hypätä nopeasti uuteen suhteeseen, koska SÄ jätit.
Älä tee sitä palvelusta hänelle, vaan etäänny henkisesti (ja fyysisesti), koska teidän suhde on lopuillaan. Anna tyypin kärvistellä...

Tämä neuvohan on ehtaa av-laatua. Toinen kuuluisi näin: "Älä vain päästä menemään, vaan roiku epätoivoisesti ja anna pettämiset anteeksi"

Vierailija
20/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.. Mielenkiintoista olisi kuulla miten kävi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi