Olen lähdössä ensimmäistä kertaa elämässäni tuntemattoman miehen luo..
Ollaan tutustuttu netin kautta. Tänään olen menossa ekaa kertaa elämässäni tuntemattoman miehen luo. Vähän jännittää. Tietty annan osoitteen hyvälle ystävälleni, ellei minusta kuulu, tietää ainakin minne olen viimeksi mennyt.
Oma lapsi on kesäleirillä, ja kyseinen mies laittaa oman lapsensa nukkumaan, ja sen jälkeen minun olisi tarkoitus mennä sinne ja harrastetaan seksiä. Sitten suksin kotiin takaisin. Sitä, missä ko. miehen lapsen äiti on, en tiedä, en ole kysynyt, toivon vain, ettei ilmesty paikalle kesken kaiken. Itse olen vapaa, mies ei.
Eli kaipa tässä minut kivitetään.... en välitä, kerran elämässäni repäisen ja teen jotain mitä kukaan ei minusta kuvittelisi:)
Kommentit (5)
Jotenkin tuntuu, että sitä kivitystä nyt olet tällä aloituksellasi hakemassa. Vai oliko sinulla jokin muu pointti tässä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki tuossa on?
Maksaako se hyvin sulle? Ja pakko sanoa, että ällöttävää mennä naimaan lapsen aikana.
Mutta taidat provoilla?
etkö sinä sitten nai miehesi kanssa, kun lapsenne nukkuu? halooooooooo? taas tekopyhyys voimissaan.huhhhh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki tuossa on?
Maksaako se hyvin sulle? Ja pakko sanoa, että ällöttävää mennä naimaan lapsen aikana.
Mutta taidat provoilla?
etkö sinä sitten nai miehesi kanssa, kun lapsenne nukkuu? halooooooooo? taas tekopyhyys voimissaan.huhhhh.
No en todellakaan mies saa seuraavan kerran kun lapsi on muuttanut pois kotoaan...
Niin ollaan sovittu ja hyvin toimii.
Onko tietoa onko tuntemattomalla suuri peenis? Oletko selvittänyt ennalta onko suuri peenis?
Mikä järki tuossa on?
Mutta taidat provoilla?