Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ETTE USKO ANOPPI OLI SANONUT 16 V POJALLEMME!!!

Vierailija
26.06.2016 |

Että kyllä hän alkaa olla jo sen ikäinen, että halutessaan voi jonkun yhden saunakaljan ottaa, että parempihan se tutussa ympäristössä on kokeilla ja maistaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se anopinretales prkl!

Vierailija
22/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä anopin kanssa.

Meillä ei koskaan kotona alkoholi ollut mikään kielletty. Kun olin 14, äiti saattoi ostaa lonkeron tai pari. Vanhetessa vähän enemmän.

Olen nyt 34 ja join viimeksi viinilasia enemmän... hmm kolmekymppisilläni.

Ja sen viinilasillisen juot päivittäin?

En sentään. Viiniä menee muutama pullo vuodessa. Kaverin kanssa jaettuna. Eli aika harvoin juon sitäkään. Tosin eikös viini ole jopa terveellistä pienissä määrin, vaikka alkoholipitoinen onkin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä anopin kanssa.

Meillä ei koskaan kotona alkoholi ollut mikään kielletty. Kun olin 14, äiti saattoi ostaa lonkeron tai pari. Vanhetessa vähän enemmän.

Olen nyt 34 ja join viimeksi viinilasia enemmän... hmm kolmekymppisilläni.

Ja sen viinilasillisen juot päivittäin?

En sentään. Viiniä menee muutama pullo vuodessa. Kaverin kanssa jaettuna. Eli aika harvoin juon sitäkään. Tosin eikös viini ole jopa terveellistä pienissä määrin, vaikka alkoholipitoinen onkin ;)

Jossain näin ensin väitettiinkin sydänterveysnäkökulamsta, sitten taas tuli negatiivisia tuloksia maksan näkökulmasta. Viinilasikin voi olla 12 cl, 24 cl tai 36 cl ja aika moni ottaa reilun lasin kotioloissa

Yksi alkoholiannos on kuitenkin vain 12 cl  mietoa viiniä eli todellisuus voi ollakin 3 annosta illassa yhden sijaan.

Vierailija
24/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammako kirjoitti, pienessä pöhnässä?

Minä tiedän sellaisenkin mummin, joka opetti lapsenlapsensa naimaan, kun sattuivat mökillä saunaan samaan aikaan ja pojalla pikkukaveri alkoi potkia. Mummi kävi makaamaan alalauteelle ja neuvoi, mitä pitää tehdä ja niin poika pökki menemään.

Vierailija
25/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä äiti piti huolen, ettei saa edes maistaa alkoholia. Alkoholi oli maailman pahin asia.

Ja kas tässä se syy miksi Suomessa kännätään niin hillittömästi. Jo lapset opetetaan siihen, että joko ei juoda alkoholia tai sitten ollaan alkoholia. Olen maahanmuuttaja ja aion tasan antaa 14- tai 15-vuotiaan lapseni juoda lasin viiniä.

Vierailija
26/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin lapset opetetaan suomalaisten kansallisuuden ja tavoille. Ja seuraavaksi Tallinnaan hakemaan isin pakulla täysi lasti. Voi sitä onnen ja kavereiden määrää..

Teini voi sitten tuoda sen yhden 6packin, asiat pitää aloittaa maltillisesti.

Vierailija
27/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin lapset opetetaan suomalaisten kansallisuuden ja tavoille. Ja seuraavaksi Tallinnaan hakemaan isin pakulla täysi lasti. Voi sitä onnen ja kavereiden määrää..

Tai sitten ei haeta, kummasti se kielletyn hedelmän maku laimenee kun kaikki salaperäisyys kys tuotteesta poistetaan. Ai tää onki näin pahaa! Siinä kyllä samaa mieltä ettei tuota tehdä ilman vanhempien suostumusta.

Vierailija
28/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi on just tuommonen! Joka kerta kun hänestä jotain sanon, niin provohan mä olen.

Vierailija
29/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika oli 15-vuotiaana isänsä ja isoisänsä kanssa saunassa ja sai oluen, isoisä tarjosi ja isä antoi luvan. En oikein tykännyt, mutta tehty mikä tehty.

Vierailija
30/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli tuollainen alkoholiin totuttamistapa.

Nykyään taas ei pisaraakaan ennen 18-v ja sitten voikin juoda vapaasti miten paljon vain, kun vanhemmat eivät voi täysi-ikäistä määrätä.

Vierailija
31/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme miehen kanssa absoja. Saimme kuulla monesti, että lapsistamme tulee alkkiksia, kunmeillä ei juoda. Eivät näe sitä sivistynyttä esimerkkiä. No omakätisesti olen kaikille sidukat ostanut ja käskenyt maistamaan eli tehnyt sen rikoksen. Kumpikin 20 ja 18v) ovat absoja. Ei kuulemma maistu. Joten ei tullut juoppoja, vaikka äiti osti alkoholia

Vierailija
32/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukakohan hömppä on saanut päähänsä että jos nuori saa kotona juoda, se ei sitten juo kavereiden kanssa? Kyllä se dokaaminen on nuorillekin ensisijaisesti sosiaalista toimintaa, nuori joka juo kotona juo tod. näk. kavereiden kanssa sen lisäksi, ja enemmän kuin kotona. 

Näinhän se menee täällä Porvoon ulkopuolella. Yleensä ensimmäiset vähän isommat kokeilut otetaan siinä kolmentoista korvilla, hiukan vaihdellen ja kavereista riippuen. Siitä tulee niin huono olo, että seuraava yritys tehdään ehkä siinä viidentoista tienoilla, mutta ei yleensä johda joka viikonlopun ottamiseen. Ei ole rahaa yleensä ja muutakin tekemistä on. 18 v. se onkin jo laillista, mutta useimmilla on tuohon ikään mennessä jo järkikin hieman kasvanut. Aika harva sitten kuitenkaan haluaa teinidensaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi