Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ETTE USKO ANOPPI OLI SANONUT 16 V POJALLEMME!!!

Vierailija
26.06.2016 |

Että kyllä hän alkaa olla jo sen ikäinen, että halutessaan voi jonkun yhden saunakaljan ottaa, että parempihan se tutussa ympäristössä on kokeilla ja maistaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en ota kantaa, mutta ei tuollainen asia ole lapsen isoäidin tai muun sukulaisen kuin äidin&isän päätettävissä.

Vierailija
4/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää.

Vierailija
5/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joiko se poika?

Vierailija
6/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummille voi kertoa että silloin mummi tekee rikoksen.

Laki suojelee alaikäistä alkoholilta, jos mummi ei itse lapsenlapsensa parasta tajua.

Vierailija
7/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Ensihuppelit on tuon ikäisellä todennäköisesti jo koettu, eli anoppisi on vähän myöhässä valistuksensa kanssa.

Vierailija
8/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas se anoppi!VAIKEA KYLLÄ USKOA!!!!

Vierailija
9/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä anopin kanssa.

Meillä ei koskaan kotona alkoholi ollut mikään kielletty. Kun olin 14, äiti saattoi ostaa lonkeron tai pari. Vanhetessa vähän enemmän.

Olen nyt 34 ja join viimeksi viinilasia enemmän... hmm kolmekymppisilläni.

Vierailija
10/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin fiksu anoppi mielipiteineen. Olisi voinut kysyä endin, saako tätä fiksua mielipidettä kertoa pojalle.

Vierailija
11/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lapset opetetaan suomalaisten kansallisuuden ja tavoille. Ja seuraavaksi Tallinnaan hakemaan isin pakulla täysi lasti. Voi sitä onnen ja kavereiden määrää..

Vierailija
12/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä typerää mummilta. Alaikäisten ei tarvitse alkoholia edes maistella. Ei sitä tarvitse opetella juomaan edes Täysi-ikäisenä. Ei alkoholia tarvita mihinkään.

Minulla nousee jo yksikin olut hattuun.

Vierailija
13/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin meillä tehdään kun ripille pääsee. Nytkin 16v kanssa Jussina. 22v joi kaksi lonkeroa.

Vierailija
14/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti piti huolen, ettei saa edes maistaa alkoholia. Alkoholi oli maailman pahin asia. Juon nytkin tällä hetkellä siideriä ja olen yli 30. Ja nyt on jussin jälkeinen sunnuntai.

Vierailija
15/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä anopin kanssa.

Meillä ei koskaan kotona alkoholi ollut mikään kielletty. Kun olin 14, äiti saattoi ostaa lonkeron tai pari. Vanhetessa vähän enemmän.

Olen nyt 34 ja join viimeksi viinilasia enemmän... hmm kolmekymppisilläni.

Ja sen viinilasillisen juot päivittäin?

Vierailija
16/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä äiti piti huolen, ettei saa edes maistaa alkoholia. Alkoholi oli maailman pahin asia. Juon nytkin tällä hetkellä siideriä ja olen yli 30. Ja nyt on jussin jälkeinen sunnuntai.

No oletko itse tyytyväinen tilanteeseesi? Onko suvussasi ongelmia alkoholin kanssa, esim. isovanhemmillasi?

Vierailija
17/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholin tarvitse olla maailman pahin asia, mutta ei sitä silti tarvitse alaikäisen tai kenenkään mieleen istuttaa ajatusta että alkoholia voisi ruveta juomaan.

Kaverin äiti osti kaverille parit aina ja sitten aika pian määrät kasvoi ja osti meille muille myös että oli sitten kaverilla ryyppy seuraa. Minusta tosi vastuutonta.

Vierailija
18/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan hömppä on saanut päähänsä että jos nuori saa kotona juoda, se ei sitten juo kavereiden kanssa? Kyllä se dokaaminen on nuorillekin ensisijaisesti sosiaalista toimintaa, nuori joka juo kotona juo tod. näk. kavereiden kanssa sen lisäksi, ja enemmän kuin kotona. 

Vierailija
19/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei hyväksyttävää. Ei isovanhemmilta tai edes omilta vanhemmilta. Alaikäiselle tarjoaminen ja ostaminen nyt vaan on rikos. En ole koskaan ymmärtänyt vanhempia, jotka ostavat esim.olutta nuorelle periaatteella "tiedän mitä se juo". Ihan kuin ne siihen jättäisivät. Entä jos nuorelle sattuu jotain? Kiva siinä sitten hoitohenkilökunnalle, poliisisedälle ja sossuntädille selittää, että äiti ja isä osti, ettei nuori vaan joudu pahoille teille...

Vierailija
20/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukakohan hömppä on saanut päähänsä että jos nuori saa kotona juoda, se ei sitten juo kavereiden kanssa? Kyllä se dokaaminen on nuorillekin ensisijaisesti sosiaalista toimintaa, nuori joka juo kotona juo tod. näk. kavereiden kanssa sen lisäksi, ja enemmän kuin kotona. 

Ja nuori joka ei juo kotona, saattaa aivan hyvin juoda kavereiden kanssa. Se on ihan se ja sama, millaista alkoholikulttuuria kotona opetetaan, nuori juo jos on juodakseen.