Mä taidan olla raskaana, voi ei!!
Lapset piti olla tehtynä( 5kpl). Puhuttu sterilaatiosta, muttei olla kumpikaan saatu mentyä. Keskeytettyä yhdyntää harrastettu.
Nyt pitäismenkkojen alkaa, mutta onkin semmonen kuvotus, että veikkaan olevani raskaana.
Mä tiedän, etten pysty enää ajattelemaan loogisesti mahdollisen plussan jälkeen. Mikään voima ei varmaan saa menemään keskeytykseen. Toisaalta järki sanoo muuta ja samoin mies.
Toivon van, että menkat alkais.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos avustanne. Ap
Ööömm, no mitä oletit? Jos olisit tehnyt sterilisaation tai käyttänyt ehkäisyä ja silti olisi lapsi tulossa, niin sitten ehkä voisi saada tukea ja ymmärrystä ja lohduttavia kommentteja (tosin keskustelupalstalla sekin olisi epätodennäköistä). Mutta jos ihan omaa tyhmyyttään/laiskuuttaan/huolimattomuuttaan jättää tietoisesti ehkäisemättä ja sitten valittaa, että on raskaana, niin ei todellakaan voi odottaa kauheesti myötätuntoa.
Tää on aina yhtä hupaisaa. Aikuinen ihminen ihan tosissaan ihmettelee, että ilman ehkäisyä voi tulla raskaaksi. Ehkäisyä ei voi käyttää, kun mies ei tykkää kondomista. Nyyh :(
Alapää toimii, yläpäästä vähän heittää.
No ehken olekaan raskaana. Siinä tapauksessa varaan saman tien sen sterilisaation. Mua vaan ahdistaa tämä tilanne ja olis ollut kiva kuulla jotain muuta. Ap
Niin ja joku muu sanoi että mies ei tykkää kondomista
Ei mullekkaan sovi mikään ehkäisy. Paitsi kondomi, mikä on kertakaikkisen tehokas ehkäisykeino (ei huvita sen kanssa koko seksi). Mutta me ollaankin valmiita ottamaan vastaan se kolmas jos käry käy, enkä esitä yllättynyttä jos niin käy...
Kolmannen lapsen jälkeen tai kolmekymppisten jälkeen sitten sterilisaatio.
Mitä halusit kuulla? Sanoit että oot raskaana ja että et tee aborttia. Ok, sit pitää antaa sen vauvan tulla. Tiesit, että teillä ei ole ehkäisyä
Onnea odotukseen! Sä oot selvinnyt muistakin niin tulet myös selviämään tästäkin raskaudesta. No panic!
Sisarukset ja lapset ovat rikkautta.
Ei se yksi enää maailmaa kaada,aina se kuopus on ihana.Onnea odotukseen jos olet.Jae testi nii ei tartte miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos avustanne. Ap
Voin auttaa sinua. Voimme ottaa lapsesi ja pitää hänestä hyvää huolta. Taas tuli itselle yhdet itkut kun testi oli jälleen nega. ,eillä olisi tilaa ja rakkautta jaettavaksi..
Ei sua kukaan auttaa voi