Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisen kuolemasta.

:-(
26.06.2016 |

Minulle läheinen ihminen kuoli melko yllättäen vähän aikaa sitten. Miksi minun on hirveän vaikea hyväksyä kyseinen asia? Aivan kuin mieleni ei suostuisi hyväksymään asiaa. Tiedän, että hän on kuollut, mutta silti saatan vaikka ihan yllättäen ajatella, että kohta taas näen hänet ja sitten muistankin, että häntä ei ole enkä näe häntä enää ainakaan täällä maan päällä.

Sitten tämä suru on kummallista. Yllättäen voi olla, että en ole melkein yhtään surullinen, että olen jopa melkein iloinen, mutta seuraavassa hetkessä olenkin todella surullinen, koska ajattelen, että kyseinen ihminen on toden totta kuollut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle läheinen ihminen kuoli muutama vuosi sitten enkä ole vieläkään hyväksynyt asiaa. Ajattelen edelleen kaikkea myös sen kuolleen ihmisen näkökulmasta ja niinpä en hyväksy tiettyjä asioita mitä tapahtuu. Mietin myös miten tästä pääsisi eteenpäin?

Vierailija
2/3 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema on niin raju ja lopullinen, ja vielä kun se tapahtuu yllättäen niin mieli ei pysty käsittelemään sitä.Psyyken suojautumiskeino.Erittäin normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmaan vielä shokkivaihe päällä. On annettava ajan tehdä tehtävänsä. Iloitse kaikesta siitä hyvästä, mitä sinulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan