Kuinka monta makkaraa on tullut tänä juhannuksena syötyä?
Minä olen syönyt seitsemän. Siihen päälle vielä muu grillisapuska.
Kommentit (38)
Syövätkö naiset muka makkaraa? Eiköhän pitäisi mieluummin olla pari salaatinlehteä ja joku muodikas dippikastike tai tofua? <--- yööks..
M40
En yhtään. Minulla on jo vuosikausia ollut taksa, että yhden, tiukan paikan tullen kaksi grillimakkaraa syön kesässä. Muutamana viime vuonna en ole syönyt sitä yhtäkään. Hyvin tulen ilmankin toimeen. Sekä eilen että tänään söin uudesta kaalista tehtyä lihakaalisoppaa. Että osasikin olla maukasta, varsinkin tänään lämmitettynä. Lisukkeeksi pari siivua erinomaista paikallista ruisleipää. Kyllä tuolla muonalla tiellä pysyy.
En yhtään. *Nyhtökauraa olisin halunnut kokkailla mutta kun ei sitä saa mistään.
Kaksi. Molemmat eilen illalla. Lisäksi olen vetänyt salaattia, graavilohta, uusia pottuja ja vuohenjuusto-pekoninyyttejä. Kyllähän tämä syöminen alkaa riittää.
Yllätys en yhtään, ehkä huomenna grillaan. Tosin tuolla on broileria odottamassa marinadissa joten tiedäpä häntä.
Eilen ja tänään olen syönyt uusia perunoita, silliä ja sipulia ja ruisleipää Yhden oluen olen juonut eilen.
Lohta oli myös tarjolla mutten syönyt.
0, Ostin juustomakkaraa, mutta ei ole jakanut paistella.
En yhtään. Kilon saslikkia, 300g pihviä ja pekoniherkkusieniä koskenlaskijalla olen syönyt. Nyt on grillissä ribsejä ja broileria. Mulle ja poikaystävälle oli tosiaan yli 6kg lihaa varattuna.
0 kpl
Söin muutaman nakin, lämmitin mikrossa
3makkaraa syöty. chorico makkara
Yllätti, oli hyvää muksutkin tykkäsi samoin juustomakkaralle peukutimme nam
Puolikas salsiccia- ja pieni pala yrttituoremakkaraa perjantaina. Oli tosi hyvää mutta suupalat riittää. Muuten grillailtiin kanaa ja ribsejä.
En yhtään. Aattona grillistä portobellosieniä vuohenjuustolla ja eilen grillattua lohta sekä salsa verdeä. Ja salaatteja ja parsaa ja uusia perunoita jne. Herkullinen juhannus!!
Itsetehtyjä hirviraakamakkaroita 6kpl :)
Kaksi ja siinä on 2 liikaa. Ellottaa koko makkaran syönti.