Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä ensi kertaa 56-vuotiaana. Jännittää!

Vierailija
25.06.2016 |

Jännittää hirveästi, koska olen vielä neitsyt ja tänään pitäisi sitten olla tosi toimissa. Aiemmin ollut vain pientä käsipeliä. Miten pystyn peittelemään, että olen noviisi? Entä jos ei ota eteen? Neuvokaa minua, mitä pitää tehdä. Mistä aloitan? Mitä pitää sanoa? Tietämykseni rajoittuu netistä löytyvään kuvamateriaaliin. Kumppani lisäksi minua puolta nuorempi. Apua! Neuvokaa minua!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin porvoolaiselta, niin porvoolaiselta. Miksi 28-vuotias alkaisi hommiin tuplasti ikäisensä kanssa, joka vieläpä on kokematon. Kyllä kokemattomuus näkyy muussakin kuin yhdynnässä, joten on vaikea uskoa mihinkään "mies vei jalat alta ja märät pöksyt jalasta" -tyyppiseen ilmiöön. Ei jatkoon.

Tähän haluan todeta sellaisen asian että vastaavasti myöskään se, että mies vie jalat alta ja aiheuttaa pöksyjen märkiintymisen, ei tarkoita että mies olisi välttämättä kokenut. On olemassa todella komeita miehiä, ei paljoa, mutta kuitenkin, jotka eivät ole, vastoin ennakkoluuloja, homoja tai mitään naissankareita. Kyllä, itsekin olen tällainen äärimmäisen komea mies, ja voin kertoa että aina vituttaa yhtä paljon huomata millaisten ennakkoluulojen kohteeksi joutuu/pääsee. "Ai tuo on tuon näköinen, no sillä on IHAN VARMAAN monta missiä pyörityksessä, turha uhrata siihen energiaa, ei se voisi musta kiinnostua". Ja totuus on taruakin ihmeellisempää.

Vierailija
22/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokittelen tämän fiktiohyllyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Jonkun nolon läskin ämmän kirjoittama.

Vierailija
24/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan tää olla tottakin! Ajatelkaa jokin vässykkä peräkamarinpoika ja nuori, vähän vähemmän kaunis  nainen...joka haluaa käydä tsekkaamassa onko ukkelilla omaisuutta, voi olla hyväkin saalis. Samalla kauttarantain tiedustelee, että onkos siellä suvussa miten pitkäikäisiksi elelty ja miten on tuon sydänterveyden laita...ehkä nuorikko halusi nimenomaan saunatreffit? Välillä kunnon löylyttelyä reippaassa 100 asteessa ja sitten kylmään järveen ja uudelleen ja sitähän vois vetasta varvit lauteilla, tai no ehkä vielä tässä vaiheessa...

Vierailija
25/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää hirveästi, koska olen vielä neitsyt ja tänään pitäisi sitten olla tosi toimissa. Aiemmin ollut vain pientä käsipeliä. Miten pystyn peittelemään, että olen noviisi? Entä jos ei ota eteen? Neuvokaa minua, mitä pitää tehdä. Mistä aloitan? Mitä pitää sanoa? Tietämykseni rajoittuu netistä löytyvään kuvamateriaaliin. Kumppani lisäksi minua puolta nuorempi. Apua! Neuvokaa minua!

Jos noin kauan olet pystynyt ilman seksiä elämään, niin enää ei kannata aloittaa. Seksi on yli arvostettua.

Vierailija
26/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ap päivittämään tilanne, kun treffit on ohi!

Vierailija
27/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Mullakin tänään (toivottavasti) luvassa eka kerta. Oon 21-vuotiaana liian vanha neitsyeksi, kaikki olettaa, että olen jo harrastanut seksiä. Tuskin tästä suhdetta tulee, mutta onpahan sekin hoidettu pois alta vaikka toivoinkin oikeasti, että eka kerta olis jonkun kanssa kenestä välitän, mutta kaikkea ei voi saada.

Vierailija
28/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Mullakin tänään (toivottavasti) luvassa eka kerta. Oon 21-vuotiaana liian vanha neitsyeksi, kaikki olettaa, että olen jo harrastanut seksiä. Tuskin tästä suhdetta tulee, mutta onpahan sekin hoidettu pois alta vaikka toivoinkin oikeasti, että eka kerta olis jonkun kanssa kenestä välitän, mutta kaikkea ei voi saada.

Mihin sulla on kiire? Voihan sitä merkittävää henkilö odottaa :)

Vierailija
29/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire sulla sinne sänkyyn on? Ei sitä nyt ensimmäisillä treffeillä sinne vällyjen väliin tarvitse rynnätä. Toisekseen, mikä toi saunajuttu on? Onko nainen itse ehdottanut tuollaista, vai meinaatko sä että tottahan nyt saunaan pitää ekoilla treffeillä ängetä? Olet vielä niin kovin nuori, kyllä sä naisten kanssa ehdit seurustella, älä pidä turhaan niin kiirettä. M72

Vierailija
30/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiire sulla sinne sänkyyn on? Ei sitä nyt ensimmäisillä treffeillä sinne vällyjen väliin tarvitse rynnätä. Toisekseen, mikä toi saunajuttu on? Onko nainen itse ehdottanut tuollaista, vai meinaatko sä että tottahan nyt saunaan pitää ekoilla treffeillä ängetä? Olet vielä niin kovin nuori, kyllä sä naisten kanssa ehdit seurustella, älä pidä turhaan niin kiirettä. M72

Niinpä, sinne sänkyyn ehtii kyllä vielä. Ei mitään kiirettä. Itsekin aloitin sänkykokeilut vasta 62-vuotiaana. Olette niin nuoria että ehditte hyvin vielä. Malttia, malttia!

M91

Vierailija
31/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni ap?

Vierailija
32/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista! Aikaa on enää pari tuntia. Aion käyttää sen aterian valmistamiseen. Saunassa jo puut valmiina ja puhtaat pyyhkeet aseteltuna kauniisti kultaani varten. Kunpa en nyt vain mokaisi, vaikka olen niin hermostunut että sukat pyörii jalassa ja vatsa on sekaisin. Yöllä uneksin hänen lämpimästä vartalostaan, vaaleista hiuksistaan ja pehmeistä kirsikkahuulistaan. Ja ne ihanat tuuheat silmäripset! En kestä tätä jännitystä, mutta silti tunne on ihana! Kihelmöi oikein rinnassani, enkä pysty ajattelemaan muuta kuin häntä. Ihan huikea tunne! Uusi ja ihmeellinen, joka kehittyi kuin varkain. En uskaltanut edes unelmoida mistään, mutta sitten hän ehdotti tapaamista. Punastuin yllätyksestä, enkä saanut sanaa suustani. Minä, joka sentään keski-ikäinen mies. Mutta hän vain nauroi, ja antoi suukon poskelleni. Olisi halunnut kaapattu hänet syleilyyni ja huutaa kaikille, miten onnelliseksi ehdotus minut teki. Mutta en pystynyt, koska olin niin yllättynyt. Ainut minkä saatoin kakistaa suustani oli sanoa, että se olisi tosi mukavaa. Onneksi sain väännettyä hymyn kasvoilleni. Kotimatkallani en voinut muuta kuin kyynelehtiä onnestani. Sitten lähetti vielä kuvan itsestään, vihjailevan. Nyt pelottaa, mutta en jänistä enää tässä vaiheessa. Meni miten meni.

Kuulostaa vähintäänkin oudolta. Onko tämä provo? Onko kyseessä maksullinen nainen? Yleensä ei puolta nuorempi nainen yhtäkkiä mene ehdottamaan tapaamista ja lähetä seksikkäitä kuvia tyhjästä kokemattomalle miehelle, joka punastuu ehdotuksesta. Mieti vähän. Kannattaa ottaa rauhassa ja tavata pari kertaa ennen mitään seksin ajattelemista tuossa tilanteessa. Suhtaudu iltaan tutustumismielessä treffeinä, ei seksiä odottaen.

Kuule kyllä niitä naisia on tunnen yhden aika läheisenM50+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan