Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä ensi kertaa 56-vuotiaana. Jännittää!

Vierailija
25.06.2016 |

Jännittää hirveästi, koska olen vielä neitsyt ja tänään pitäisi sitten olla tosi toimissa. Aiemmin ollut vain pientä käsipeliä. Miten pystyn peittelemään, että olen noviisi? Entä jos ei ota eteen? Neuvokaa minua, mitä pitää tehdä. Mistä aloitan? Mitä pitää sanoa? Tietämykseni rajoittuu netistä löytyvään kuvamateriaaliin. Kumppani lisäksi minua puolta nuorempi. Apua! Neuvokaa minua!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyt kyllä pahasti.

Vierailija
2/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin porvoolaiselta, niin porvoolaiselta. Miksi 28-vuotias alkaisi hommiin tuplasti ikäisensä kanssa, joka vieläpä on kokematon. Kyllä kokemattomuus näkyy muussakin kuin yhdynnässä, joten on vaikea uskoa mihinkään "mies vei jalat alta ja märät pöksyt jalasta" -tyyppiseen ilmiöön. Ei jatkoon.

Vierailija
4/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin porvoolaiselta, niin porvoolaiselta. Miksi 28-vuotias alkaisi hommiin tuplasti ikäisensä kanssa, joka vieläpä on kokematon. Kyllä kokemattomuus näkyy muussakin kuin yhdynnässä, joten on vaikea uskoa mihinkään "mies vei jalat alta ja märät pöksyt jalasta" -tyyppiseen ilmiöön. Ei jatkoon.

Et usko sellaiseen asiaan kuin rakkaus? En ole ap. Ei kai kysymys tässä tapauksessa ole vain seksistä, ehkä taustalla on myös tunteita, niin uskomattomalta kuin se sinusta voi kuulostaakin.

Vierailija
5/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et usko sellaiseen asiaan kuin rakkaus? En ole ap. Ei kai kysymys tässä tapauksessa ole vain seksistä, ehkä taustalla on myös tunteita, niin uskomattomalta kuin se sinusta voi kuulostaakin.

Niin juuri! Oikeaa ei ole vielä löytynyt, mutta luulen että lopultakin tärppäsi. :) Jännittää ja hermostuttaa mutta tunne on silti aivan ihana :) Että tämä tapahtui minulle. En voi uskoa todeksi

Ap

Vierailija
6/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua kertoa kumppanille, että olet täysin kokematon, niin sano että edellisestä kerrasta on hyvin kauan. Selittää hermostumisen.

Ota rauhallisesti, koskettele kumppania, yritä lukea mistä hän nauttii ja mistä ei. Ensimmäinen kerta uuden kumppanin kanssa on aina vähän opettelua.

Toivottavasti kokemus on hyvä!

Vierailija
7/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää hirveästi, koska olen vielä neitsyt ja tänään pitäisi sitten olla tosi toimissa. Aiemmin ollut vain pientä käsipeliä. Miten pystyn peittelemään, että olen noviisi? Entä jos ei ota eteen? Neuvokaa minua, mitä pitää tehdä. Mistä aloitan? Mitä pitää sanoa? Tietämykseni rajoittuu netistä löytyvään kuvamateriaaliin. Kumppani lisäksi minua puolta nuorempi. Apua! Neuvokaa minua!

Meinaatko antaa 2 reikää myös vai pimperoo vain????

Vierailija
8/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta.

Vierailija
9/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko antaa 2 reikää myös vai pimperoo vain????

Eikö aloittaja ollut mies?

Ketjusta tulee elävästi mieleen oma ensimmäinen kertani, olin itse tosin jo 24 v.

Eiköhän se ihan hyvin suju, luota siihen :) Unohda kaikki videot sun muut, teet kuten teistä molemmista hyvältä tuntuu.

Vierailija
10/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Aikaa on enää pari tuntia. Aion käyttää sen aterian valmistamiseen. Saunassa jo puut valmiina ja puhtaat pyyhkeet aseteltuna kauniisti kultaani varten. Kunpa en nyt vain mokaisi, vaikka olen niin hermostunut että sukat pyörii jalassa ja vatsa on sekaisin. Yöllä uneksin hänen lämpimästä vartalostaan, vaaleista hiuksistaan ja pehmeistä kirsikkahuulistaan. Ja ne ihanat tuuheat silmäripset! En kestä tätä jännitystä, mutta silti tunne on ihana! Kihelmöi oikein rinnassani, enkä pysty ajattelemaan muuta kuin häntä. Ihan huikea tunne! Uusi ja ihmeellinen, joka kehittyi kuin varkain. En uskaltanut edes unelmoida mistään, mutta sitten hän ehdotti tapaamista. Punastuin yllätyksestä, enkä saanut sanaa suustani. Minä, joka sentään keski-ikäinen mies. Mutta hän vain nauroi, ja antoi suukon poskelleni. Olisi halunnut kaapattu hänet syleilyyni ja huutaa kaikille, miten onnelliseksi ehdotus minut teki. Mutta en pystynyt, koska olin niin yllättynyt. Ainut minkä saatoin kakistaa suustani oli sanoa, että se olisi tosi mukavaa. Onneksi sain väännettyä hymyn kasvoilleni. Kotimatkallani en voinut muuta kuin kyynelehtiä onnestani. Sitten lähetti vielä kuvan itsestään, vihjailevan. Nyt pelottaa, mutta en jänistä enää tässä vaiheessa. Meni miten meni.

Vierailija
11/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oot säilyny tohon ikään mennessä?

Vierailija
12/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ruma sä oikein oot jos noin kauan ollu ilman seksiä? Voi sitä nuorta miestä joka sua joutuu höylään..

Vierailija
13/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

STOP!!!

Älä oleta naisen haluavan seksiä heti ensi treffeillä! Menee pa5gasti mönkään, varsinkin kun et ole kokenut ja osaa johdatella tilannetta.

Nainen varmasti odottaa normaaleja treffejä ja juttelua mukavan illan merkeissä. Et mokaa mitään pitämällä tapaamisen sellaisena, päinvastoin se on parempi! Ei kannata epätoivoisedti vongata ainoalta, joka suostuu...

Eli jäitä hattuun! Käyttäydy kuin romanttinen herrasmies ja hurmaa hänet laatutreffeillä, voit koskettaa selästä kädellä ja uyssata, mutta älä muuta. Siten voi olla, että tulee toinenkin kerta ja ehdit valmistautua seksiin vähän paremmin.

Usko tätä neuvoa!!!!

N47

Vierailija
14/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista! Aikaa on enää pari tuntia. Aion käyttää sen aterian valmistamiseen. Saunassa jo puut valmiina ja puhtaat pyyhkeet aseteltuna kauniisti kultaani varten. Kunpa en nyt vain mokaisi, vaikka olen niin hermostunut että sukat pyörii jalassa ja vatsa on sekaisin. Yöllä uneksin hänen lämpimästä vartalostaan, vaaleista hiuksistaan ja pehmeistä kirsikkahuulistaan. Ja ne ihanat tuuheat silmäripset! En kestä tätä jännitystä, mutta silti tunne on ihana! Kihelmöi oikein rinnassani, enkä pysty ajattelemaan muuta kuin häntä. Ihan huikea tunne! Uusi ja ihmeellinen, joka kehittyi kuin varkain. En uskaltanut edes unelmoida mistään, mutta sitten hän ehdotti tapaamista. Punastuin yllätyksestä, enkä saanut sanaa suustani. Minä, joka sentään keski-ikäinen mies. Mutta hän vain nauroi, ja antoi suukon poskelleni. Olisi halunnut kaapattu hänet syleilyyni ja huutaa kaikille, miten onnelliseksi ehdotus minut teki. Mutta en pystynyt, koska olin niin yllättynyt. Ainut minkä saatoin kakistaa suustani oli sanoa, että se olisi tosi mukavaa. Onneksi sain väännettyä hymyn kasvoilleni. Kotimatkallani en voinut muuta kuin kyynelehtiä onnestani. Sitten lähetti vielä kuvan itsestään, vihjailevan. Nyt pelottaa, mutta en jänistä enää tässä vaiheessa. Meni miten meni.

Hienoa kuvailua. Mutta miksi olet juuri 56-vuotias?

Vierailija
15/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähintäänkin oudolta. Onko tämä provo? Onko kyseessä maksullinen nainen? Yleensä ei puolta nuorempi nainen yhtäkkiä mene ehdottamaan tapaamista ja lähetä seksikkäitä kuvia tyhjästä kokemattomalle miehelle, joka punastuu ehdotuksesta. Mieti vähän. Kannattaa ottaa rauhassa ja tavata pari kertaa ennen mitään seksin ajattelemista tuossa tilanteessa. Suhtaudu iltaan tutustumismielessä treffeinä, ei seksiä odottaen.

Vierailija
16/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tooosi epätoivoinen sälli saa tänään. Eihän se oo juhannus eikä mikään ilman ;)

Vierailija
17/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kuvailua. Mutta miksi olet juuri 56-vuotias?

Niin "hienoa kuvailua", että ap onkin yx-kax-pox-pax muuttunut miehestä naiseksi.

Pitäis hillitä näissä provoissa. Liian tunteikas, kuvaileva ja naisellinen teksti.

Vierailija
18/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vain tilanteen mennä omalla painollaan. Mistä aloitatte, saunomisestako? Se helpottaa tilannetta. Eli vaatteet reippaasti pois ja lauteille. Saunahan on suomalaisille pyhä paikka, eikä seksi kuulemma käy kenenkään ajatuksissakaan, joten olet turvallisella alueella juuri saunassa, vaikka olettekin alastomia. Voit kuitenkin siinä löylyttelyn lomassa luoda katseita naiseesi. Se saattaa herättää voimakkaitakin tuntemuksia ja sillä saattaa olla seuraamuksia, mutta ehkä se on vaan hyvä tässä tapauksessa. Löylyissä ei jaksa kovin pitkään olla, joten siitä on sitten luontevaa siirtyä suihkuhuoneen puolelle. Tässä kohtaa voisit ottaa rohkean askeleen, jos tohdit. Eli voit ehdottaa naisesi saippuointia. Luultavasti hän suostuu ilomielin. Sitten vaan saippuoit hänet huolella joka paikasta. Tällainen toiminta jo sulattaakin viimeisetkin pidäkkeet toiminnasta ja siirryt automaattiohjaukseen. Joten eiköhän tämä riitä ohjeistukseksi. 

Tsemppiä, rakastelu on ihanaa!

Vierailija
19/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen ilmaissut haluavansa saunaan? Mulle ei tulisi mieleenkään mennä saunaan ensitreffeillä miehen kanssa. Ja jos se on kiinnostunut, niin se on meikannut ja laittanut hiuksetkin, eikä halua lähteä niitä pesemään ja hiostamaan! Saunominen on miesten juttu, EI treffeille.

Vierailija
20/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennolla otteella vain. Sanotaanhan, kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa. Hyvää juhannusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi