Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään aikuista, jolla ei ole kännykkää?

Vierailija
25.06.2016 |

Minä en usko tietäväni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt äkkiseltään taida tietää, mutta sellaisia, joilla ei ole älypuhelinta, tiedän montakin.

Vierailija
2/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt äkkiseltään taida tietää, mutta sellaisia, joilla ei ole älypuhelinta, tiedän montakin.

Juu, niitä tiedän minäkin

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Paitsi yhdellä sukulaispariskunnalla on yhteinen kännykkä, liittymä on kai miehen nimissä, joten rouva laskettaneen kännykättömäksi?

Vierailija
4/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen sairaalassa poliklinikalla ja aika monella vanhuksella henkilötietoja kysyttäessä ei ole kännykkää. Mutta henk.kohtaisesti ei tunne ketään.

Vierailija
5/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, mutta eihän sitä huomaa jos jollakin ei ole kännykkää jos sei ole niin tuttu että tarvitsi hänen numeroaan. Vielä 10 vuotta sitten oli aika tavallista että jollain eläkeläispariskunnalla oli vain yksi puhelin yhteisesti käytössä.

Vierailija
6/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, mutta eihän sitä huomaa jos jollakin ei ole kännykkää jos sei ole niin tuttu että tarvitsi hänen numeroaan. Vielä 10 vuotta sitten oli aika tavallista että jollain eläkeläispariskunnalla oli vain yksi puhelin yhteisesti käytössä.

Mun erittäin iäkkäillä isovanhemmilla (toinen yli 100v) on molemmilla omat puhelimet. Alusta asti näin.

Vierailija
7/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 90-vuotiaalla isoäidillä ei enää ole kännykkää. Muistisairaus on edennyt siihen vaiheeseen, että hän ei enää osaa käyttää sitä.

Vierailija
8/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakavasti harkinnut puhelimesta luopumista. Ärsyttää olla aina tavoitettavissa. Lasten takia pidän puhelinta, vanhaa kun ei älyluuri kiinnosta. Tosiaan ilman lapsia voisin pärjätä kirjeillä. Paljon mukavampaa kun ei nopeasti saisi minuun yhteyttä.

Kännykkä on ja nykyään jo kolmas tässä 15 vuoden aikana kun olen tähän hektiseen menoon lähtenyt mukaan. Olin kaveri porukasta viimeinen joka laittoi kännykän. Edelleen se tuntuu virheeltä.

Vierailija
9/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, eikä kukaan varmaan usko, mutta kyseessä on vieläpä pienyrittäjä, joka tekee toimituksia ympäri maan. Tämä on varmaan ainoa. Jopa meidän suvun yli 80-vuotiailla on. Kehitysvammaisella sukulaisella ei taida hälläkään olla, aikuisella siis. Mutta kyseessä on vaikea-asteinen vamma. 

Vierailija
10/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aikuinen (ei vanha) tuttu jolla on vain lankapuhelin.

Vierailija
11/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole omaa kännykkää. Olen 50-vuotias nainen ja meillä on kotipuhelimena kännykkä, joka on mieheni nimissä, mutta en ota sitä mukaan kun lähden johonkin. Minulle voi kyllä soittaa siihen ja mieheni vastaa jos en ole kotona. Tuntuisi hirveän rasittavalta kuljettaa kännykkää mukana esim. kaupassa tai lenkkipolulla.

Vierailija
12/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille ei ole, hän on 94v. Miehen tädillä ei ole. Enollani ei ole. Monta löytyy suvusta, kaikki vanhoja, osa pahasti muistisairaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi