Poikkis kosi mua eilen!!!
Ollaan oltu tasan 4kk yhdessä, nyt ollaan kihloissa ja suunnitellaan häitä kun on babykin tulossa. Ai kun mä olen niin onnellinen kosinnasta! Äiti oli ihan silmät kyynelissä kun kerroin sille. Kosinta oli ihanan romanttinen; veneiltiin ja katseltiin kokkoa mereltä päin, suudeltiin ja sitten se tuli: "mä rakastan sua, tulisitsä mun vaimoksi". Suostuin ja sain kihlasormuksen nii että hyvin oli poikkis tän suunnitellu. En sit yhtään arvannut!
Kommentit (22)
Siinä vaiheessa, kun seurustelukumppani on "poikkis", niin menee varmaan poikki alta aikayksikön.
Sori, mutta provoihin ei saa kovin kivoja vastauksia. Et sinäkään.
No koita kestää ja jaksuja. Aina ei kaikki mee niin kuin haluaa. Kyllä sä siitä selviät.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun seurustelukumppani on "poikkis", niin menee varmaan poikki alta aikayksikön.
Sori, mutta provoihin ei saa kovin kivoja vastauksia. Et sinäkään.
Nii nyt se on tietty kihlattu
Olinpas hupsu. Kestää vähän tottua tähän :)
Hienoa, 4kk yhdessä ja pulla uunissa jo.
Hyvin vakaalla pohjalla tämä suhde... Ero vuoden päästä? Tai siinä vaiheessa kun muksu on ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Onko poikkiksella iso peenis?
On mun mielest! Ap
Vierailija kirjoitti:
Poikkis? Oletko 14 vai 15v?
17v. Ap
Vai poikkis. Ja tyttis on saamassa babyn. Voi näitä teinejä.
Loikkis nyt poikkis täält, tyttis, ettei tuis sun kuonoon lyttis.
Provos oli ihan pyttis.
Poikkis = henkilö, joka asettuu poikkiteloin naisen haaveiden ja unelmien tielle
Koska on häät?:) Saanko kutsun häihinne?:)
Onnea 🌠 teille jotka menee pian naimisiin 😏 olen vaan iloinen ☺
Hei eikö kukaan muu onnittele oikeesti!😒
Poikkis on poikkilakana. Edelleen.
Ja ei todella olla kateellisia ap, me muut ollaan jo eletty toi vaihe ja tiedetään mitä seuraa kun vuosikymmenet kuluu. Sorry.
Oletko se sama 17 vee joka esitelmöi sen arkimeikkirepertuaarinsa taannoin?!
Onnea!:)
T: 5 vuotta vanhempi immeinen
Olen todella pahoillani puolestasi. Ehditkö vielä hankkia aborttia? Pelleille omalla elämälläsi, mutta älä sikiä ja tee viatonta elävää ihmistä kärsimään lapsellisuudestasi.
Haista huo ra vittu. Poikkis, poikkis, poikkis,