miten joku voi näyttää noin raskaana olevalta, vaikka ei ole?!
sisko toi naisystävänsä eilen meille näytille ja tämä nainen sanoi, että loppuillasta hänellä on sitten pikaraskaus.
en ymmärtänyt, kunnes myöhemmin naisen vatsa paisui VALTAVAKSI ja näytti siltä, kuin olisi pitänyt lähteä kiireesti synnärille! sanoi, että noin käy aina kun syö vähänkin enemmän..
näytti kieltämättä aika hurjalta rommikola ja rööki kädessä ja maha pystyssä .D
kävi hetki sitten vessassa, ovat siis täällä yötä, eikä se maha ole pienentynyt yhtään..
Kommentit (5)
Johtuu ruoansulatusvaivoista. Hiilarit turvottaa ja ne lisättynä istumiseen niin vóla!
Ja kyllä, tämä on totta vaikkei sinulla ko. ongelmaa olisikaan.
Mullekin käy noin, vatsasta tulee aivan valtava. Mulla sen aiheuttaa tietyt ruoat ja joskus riittää vaan stressaava elämäntilanne, niin maha reagoi kaikkeen ruokaan noin. Inhottava vaiva.
Samasta kärsin. Saa aika paljon miettiä vatsaa häivyttävää pukeutumista. Raskausaika oli ihanaa, kun maha sai olla luvalla iso 👍
sama vika täällä! eilen söin 2 miehen tekemää hampurilaista ja join olutta, yhtäkiä minulla oli sellainen maha että en nähnyt edes varpaitani ! notkoselkä vielä pahensi tilannetta..
"poika vai tyttö?"
"hampurilainen"
Mulle väärä ruokavalio teki ton. En voi syödä perunaa lainkaan. Pahin mahan turvottaja.