Minun täytyy olla pahasti viallinen, kun tapailemani mies
sanoi olevansa mieluummin yksin kuin kanssani. Aluksi oli hyvin kiinnostunut ja muutamassa viikossa muuttui tähän.
Kommentit (11)
Hei tsemppiä, uutta tyyppiä vaan koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama homma käynyt, miehet ovat olleet mieluummin yksin ja ilman seksiä kuin halunneet jatkaa tapailua. Ahdistavaa olla näin virheellinen.
Kyllä.Sitten vielä kommenttia,että olet ihana ihminen, kaunis, kanssasi on mukava jutella jne. Just, just. Ja yksinäisyys vie kuitenkin voiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama homma käynyt, miehet ovat olleet mieluummin yksin ja ilman seksiä kuin halunneet jatkaa tapailua. Ahdistavaa olla näin virheellinen.
Kyllä.Sitten vielä kommenttia,että olet ihana ihminen, kaunis, kanssasi on mukava jutella jne. Just, just. Ja yksinäisyys vie kuitenkin voiton.
Juu jos olisin yhtä kaunis ja mukava mitä miehet ovat sanoneet, olisivat he joko jatkaneet tapailua tai ottaneet yhteyttä joskus myöhemmin uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu jos olisin yhtä kaunis ja mukava mitä miehet ovat sanoneet, olisivat he joko jatkaneet tapailua tai ottaneet yhteyttä joskus myöhemmin uudelleen.
Kyllä ovat ottaneet yhteyttä, kun muut suhteet ovat menneet pieleen. Turhaan.
Joo, teissä ei missään nimessä ole itsessänne vikaa. VAIN MIEHISSÄ se vika voi piillä.
Hei, mä olen mieluummin yksin kuin yhdenkään miehen kanssa. Ei niissä miehissä silti mitään vikaa ole. Mä vaan viihdyn parhaiten yksinäni.
Ei ole muuta selitystä kuin nainen, jota tapailee mieluummin. Ainakin mun kohdalla menikin yhteen exänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, teissä ei missään nimessä ole itsessänne vikaa. VAIN MIEHISSÄ se vika voi piillä.
Aloituksessa nimenomaan olikin, että nainen on viallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuta selitystä kuin nainen, jota tapailee mieluummin. Ainakin mun kohdalla menikin yhteen exänsä kanssa.
Ohis, mutta varmuudella tiedän että parissa jutussa miehellä ei varmuudella ole ollut ketään toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta varmuudella tiedän että parissa jutussa miehellä ei varmuudella ole ollut ketään toista.
On miehiä, jotka eivät halua sitoutua. Takana pitkä liitto ja ei enää tarvetta sille.