Miltä pimppi käytännössä maistuu?
Okei. Jostain syystä aikaisempi kysymys poistui. Kysyn siis uudelleen, eli miltä pimppi käytännössä maistuu? Onko eroa onko nuoren tai vanhan naisen pimppi?
Ja disclaimerina: en kaipaa nyt mitään kepeää vittuilua tai arvuuttelua, vaan ihan mielellään asiallisia vastauksia mieltäni askarruttavaan kysymykseen. Omituista jos tällainen poistetaan, koska mitään sääntöjä ei rikota. Vai pitäisikö tätä moden mielestä kysyä paremminkin Aihe Vapaa -palstalla?
Kommentit (160)
Ei kai sitä kukaan makunsa tähden nuole,vaikka ei se ihmeemin maistu. Siihen vaan on se hinku miehenä kun itse kiihottuu ja etenkin tuo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maku on miellyttävä silloin, kun tavara on suihkun raikas pesuaineella pestynä. On tullut myös vastaan näitä naisia, jotka pesee tavaransa vain vedellä suihkussa käydessään ja silloin maku ei ole kaksinen. Ovat saaneet jostain käsityksen, ettei pesuaine sovi tavaralle. Jokainen voi miettiä miltä esimerkiksi mulkku maistuis ja tuoksuis, jos sen pesis esarin alta pelkällä vedellä.
Penis ei ole itsepuhdistuva toisin kuin vagina. Ja saippua järkyttää vahinan bakteerikantaa, mikä johtaa niihin tulehduksiin, jotka saavat pimpin haisemaan ja maistumaan mädältä kalalta.
Jos nainen hinkkaa saippualla tavaraansa edes viikottain ja lopputulos on "raikas" niin hän joko valehtelee tai pesee niin huolettomasti, ettei saippua osu lähellekään pimpulaa.
Tai jos kyseessä on keinotekoisesti leikkauksilla luotu vagina, niin sitä pitää tietenkin kuurata sisältä jon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maku on miellyttävä silloin, kun tavara on suihkun raikas pesuaineella pestynä. On tullut myös vastaan näitä naisia, jotka pesee tavaransa vain vedellä suihkussa käydessään ja silloin maku ei ole kaksinen. Ovat saaneet jostain käsityksen, ettei pesuaine sovi tavaralle. Jokainen voi miettiä miltä esimerkiksi mulkku maistuis ja tuoksuis, jos sen pesis esarin alta pelkällä vedellä.
Penis ei ole itsepuhdistuva toisin kuin vagina. Ja saippua järkyttää vahinan bakteerikantaa, mikä johtaa niihin tulehduksiin, jotka saavat pimpin haisemaan ja maistumaan mädältä kalalta.
Jos nainen hinkkaa saippualla tavaraansa edes viikottain ja lopputulos on "raikas" niin hän joko valehtelee tai pesee niin huolettomasti, ettei saippua osu lähellekään pimpulaa.
Tai jos kyseessä on keinotekoisesti leikkauksilla luotu
Höpöhöpö. Ihan hyvin voi saippualla pestä _ulkoiset_ paikat päivittäin suihkussa, kunhan nyt ei mitään sisäistä saippuapainepesua virittele.
Ihan samaa sissijuustoa klitoriksen hupun alle ja huulien puimuihin kertyy kuin miehen esinahan alle, jos hygienia on huonoissa kantimissa.
Vierailija kirjoitti:
Suht puhtaana maistun itse miedolta, hiukan suolaiselta. Syömiset vaikuttaa selvästi. Jos olen syönyt peräkkäisinä päivinä suklaata ja muuta sokerista, niin wc:ssä käydessä voi pissaamisen jälkeen vähän haistaa sellaisen äitelähkön hajun. Kun olen syönyt ananasta vaikka kahtena peräkkäisenä päivänä, on myös sellainen vähän makeahko haju. En ole näitä makeita itse maistanut.
Suosittelen sokeriarvojen seuraamista. Makeavirtsaisuus on diabeteksen oire.
Vanha nainen >40v maistuu ja haisee kalalta joka on vähemmän tuore. Teini-ikäisen naisen maku on ohuen/liukkaan suolainen, jossa häivähdys rautaa, ovulaation aikana maku on "paksumpi". Vuotopäivinä maku on voimakassuolainen ja rautainen.
Minä pidän pillun nuolemisesta,kun on sauna ilta,niin sanoin naiselle että pesee pimpan kunnolla,niin tiesi mitä minulla mielessä,ja mitä haluan,ja kyllä minä nuolinkin,on se ihanaa,ja kiihottavaa,jo nuollessa meinaa,kylläkin muna meinaa räjähtää, ennen aikojaan,kiihottaa hitosti itseäkin kun nuolee pillua.Ei sitten mitään hajuvesiä pimpukkaan,sen pitää maistua ja tuoksua aidolta,niin on kaikkein paras.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän pillun nuolemisesta,kun on sauna ilta,niin sanoin naiselle että pesee pimpan kunnolla,niin tiesi mitä minulla mielessä,ja mitä haluan,ja kyllä minä nuolinkin,on se ihanaa,ja kiihottavaa,jo nuollessa meinaa,kylläkin muna meinaa räjähtää, ennen aikojaan,kiihottaa hitosti itseäkin kun nuolee pillua.Ei sitten mitään hajuvesiä pimpukkaan,sen pitää maistua ja tuoksua aidolta,niin on kaikkein paras.
Kunnolla pestään ja sen jälkeen kustaan nin maku on parhain.
Aikoinaan maistui hieman rautaan vivahtavalta ja syykin selvisi jokusen päivän kuluttua kun alkoi kustessa kirvelemään...
Vierailija kirjoitti:
Vanha nainen >40v maistuu ja haisee kalalta joka on vähemmän tuore. Teini-ikäisen naisen maku on ohuen/liukkaan suolainen, jossa häivähdys rautaa, ovulaation aikana maku on "paksumpi". Vuotopäivinä maku on voimakassuolainen ja rautainen.
Lol. Voi kuule ollaan +50 ja kyllä naisen pimpsa kiimassa tuoksuu ja maistuu niin ihanalta, että kulli seisoo kivikovana, kun pimpsaa nuolee 😛. Ikävää, että sulla noin huonot fiilikset. Mutta eroja on toki niin pimpsojen kuin kullienkin maussa ja aina ei maut käy yksiin. Voimia sulle ja toivottavasti löydät sen sun makuisen 😏😋😛😛.
Ei se juuri millekkään maistu, mutta jos naistani tuon jälkeen pussata koitan , niin läimäyksen saan.
Pahalta todellisuudessa, mutta himo saa kuvittelemaan että maistuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se juuri millekkään maistu, mutta jos naistani tuon jälkeen pussata koitan , niin läimäyksen saan.
Mun naisi on niin miedon makuinen ja tuoksuinen, että hyvin onnistuu suuteleminen heti kun nostan huuleni alahuulilta ylähuulille.
Vierailija kirjoitti:
Suolaiselle ja happamalle...kuin laimennettua happoa.
Happamalle se maistuu minun mielestäni.
Mitä eroa on pillulla ja pirkka oluella?
pillu maistuu kuselta vaan ensimmäiset viisi sekuntia
Kyllä puhdas pimppi maistuu hyvältä,haluan melkein syödä koko pimpin,ja kun sitä ahmii ja työtää kielen sisälle ,niin kyllä menee märäksi.Nam