Kirjoita tähän kaipaamaasi henkilön ammatti ja laita terveiset!
Kommentit (18)
Poliisi: Oot maailman söpöin ;) ja kuumin, mut en tuu ikinä kertomaan sitä sulle. En ikinä! Eikä me onneks edes nähdä enää koskaan, et sellasta vaaraa ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi on oikeasti kyllä vähän säälittävää, ap. :)
Mitennii? Ajanvietettä. Onhan täällä vaik mitä kaipausketjuja.
Kokki: hyvää juhannusta työmaalle.
Kielenkääntäjä: Kunpa aikaa olisi ollut enemmän
Myyjä: Kunpa uskaltaisin tehdä enemmän tuttavuutta
Lääkäri: olisit antanut enemmän vaan niitä lääkkeitä. Ja ymmärtänyt mun tilanteeni paremmin. Ees vähän myötätuntoa plliis. Ei tartte olla niin kovis.
Näyttelijä: jos olisin sillon lähestynyt sua, niin oltaisko me nyt naimisissa? Oisko meillä yhteinen elämä? Kaipaan sun ruskeita silmiä ja jalat alta vievää hymyä.
Palomies: kuulin et susta tuli palomies, niinku silloin suunnittelitkin. Onneksi olkoon ja anna anteeksi mut olin silloin niin nuori, enkä tajunnut mitä sinussa menetin. Nyt vasta osaisin arvostaa sua ja sun rakkautta. Anna anteeksi, olin typerä ja satutin sua. En mä tiennyt silloin et miehilläkin on tunteet ja että ei niillä voi leikkiä :( ajattele, et tota en silloin tajunnut, mut se johtu mun paskasta isäsuhteesta, jota kai alitajuisesti kostin koko maailmalle.
Insinööri: käytit mua hyväksi. Luulin et rakastit mut halusitkin vain seikkailla.
Rumpali! Olen rakkaudesta sekaisin takiasi.Lopetin jo muutama päivä sitten kyttäämisesi youtubessa mutta en vaan saa itseäni kasattua ja unohdettua sinua ♡
Insinööri. Ja niin ihana sellainen. Mun ei pitänyt ajatella häntä enää, mutta en vaan voi tälle tunteelle mitään. Eiköhän hän ole vaimonsa kainalossa.
@raksamies: meillä vois olla kivaa, jos päästäis vähän lähemmäksi toisiamme.
Kokki: älä kato mua noin. Tiiät että mulla on vaikeuksia pitää silloin näppini erossa susta. Kiusaat mua varmaan vaan. Huoh. Ihanat silmät ja veikeä hymy.
Joku puolustusvoimien tyyppi.
En pysty ees puhuu ku henkeä salpaa. Kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Kielenkääntäjä: Kunpa aikaa olisi ollut enemmän
Voisin sanoa just saman. Kyllä meitä koetellaan.
Toi on oikeasti kyllä vähän säälittävää, ap. :)