Onko joku erakko tänään oikeesti selvinpäin??? ;DDddddddd Kylmä kalja hei, kylmä kalja huh, kylmä kalja huhhhhhei!!!! On se niin hyvää
Kommentit (29)
Tjaah, jääkaapissa on pullo kylmää valkoviiniä, taitaa siellä olla giniäkin, mutta ihan selvinpäin ollaan. Koskakohan olen edes ottanut mitään, joskus toukokuun puolella, useita viikkoja sitten. Mitä vikaa? Mä nautin selkeästä skarpista olosta, en kaipaa huonoa pöhnäistä yöunta enkä varsinkaan krapesta pilalle mennyttä huomista. Voisin vähän ottaakin, mutta voin aivan mainiosti olla ottamattakin!
Ajattelin olla joo kun en viitsi kännissä tai darrassa ihmisiä hoitaa ☺
Olen töissä pe.la.su joten kaljat jää kauppaan.
Selväpäinen erakko ilmoittautuu! Lenkiltä juuri tulin ja on niin hyvä olo, ettei tarvii muuta kuin vettä. Hyvää juhannusta kaikille, selville ja vähemmän selville :)
Vierailija kirjoitti:
Tjaah, jääkaapissa on pullo kylmää valkoviiniä, taitaa siellä olla giniäkin, mutta ihan selvinpäin ollaan. Koskakohan olen edes ottanut mitään, joskus toukokuun puolella, useita viikkoja sitten. Mitä vikaa? Mä nautin selkeästä skarpista olosta, en kaipaa huonoa pöhnäistä yöunta enkä varsinkaan krapesta pilalle mennyttä huomista. Voisin vähän ottaakin, mutta voin aivan mainiosti olla ottamattakin!
Turha keksiä tekosyitä elämön puuteelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla selkeä mielenterveyden puute? Otan osaa. Mulle elämä ei ole yhtä kuin juominen tai juhliminen aina juuri kalenterin mukaan, mutta juo sä itses vaikka hautaan, tuskin ketään kiinnostaa. Voin kertoa että omassa tapauksessani kiinnostaisi jos mulle niin kävisi, eli jos hauta kutsuisi, joten kellähän on elämä, kellä ei... Nii-in.
Vierailija kirjoitti:
Selväpäinen erakko ilmoittautuu! Lenkiltä juuri tulin ja on niin hyvä olo, ettei tarvii muuta kuin vettä. Hyvää juhannusta kaikille, selville ja vähemmän selville :)
Kuka apina meni tätä minun hienosti muotoiltua viestiäni alapeukuttamaan. Toivotukset ja kaikki!
Tulin just salilta, enkä todella ala pilata tätä loistavaa oloa millään myrkyillä. Alan tehdä iltapalaa, soittelen siskolleni, luen ja menen nukkumaan tod.näk. ennen puoltayötä. Hauskaa juhannusta!
Miks pitäis juoda jussina? Törppöjen alkkisten puuhaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viina ei ole elämää vaan hidas keltainen kuolema... poks sanoo maksa.
Kalja on HELVETIN PAHAA. YÖKS! Samaan kastiin menee kyllä kaiki alkoholillinen juoma. Kittaan siis limua, katselen telkkaa ja kuuntelen netistä musaa / opiskelen kieliä. Ei syö hyttyset eikä tule kankkusta. :D
Eilen otin yhen puoli litrasen tölkin olutta.
Viinaa