Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mielestä on ihan kiva olla luonnollisen kaunis? Ei tarvitse meikata eikä

Vierailija
24.06.2016 |

laittaa hiuksia, paitsi jos joskus vaihteluksi haluaa. Mä nautin tästä. Toisaalta voisin haluta olla jo näkymätönkin mutta ei tunnu onnistuvan vielä millään.

N50+

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä keinoin pysyt luonnollisen kauniina tuossa iässä? Urheilu, ihonhoito, syömiset jne?

Vierailija
2/5 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit kai, syön mitä vain mutta paljon kasviksia. Liikkuminen on ihan hyötyliikuntaa. En ole koskaan ns. panostanut. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen kaunis vai luonnostaan kaunis?

Minä tavoittelen sellaista lookia, että Oho kun näytän hyvältä ilman mitään erityistä panostamista, "effortless". Se vaatii minun kohdallani meikkiä ja hiustenlaittoa. Suihkunraikkaana näytän vain suihkunraikkaalta.

Vierailija
4/5 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä keinoin pysyt luonnollisen kauniina tuossa iässä? Urheilu, ihonhoito, syömiset jne?

Kaunis ihminen on kaunis vanhanakin, etenkin jos ei liho muodottomaksi.

Kasvonpiirteet, olemus ja luusto/ryhti on se juttu, nuoruudenhehku ei ole varsinaista kauneutta.

Sitä ei vie rypyt ja ihon veltostuminen, mitkä taas "perusnätille" on kohtalokkaita.

Vierailija
5/5 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40v, hoikka ja sanotaan luonnonkauniiksi. Elovena-look,suuret silmät, hyvä ryhti. En meikkaa tai laita hiuksia. Saan huomiota tuulipuvussakin, en mitenkään tuo itseäni esille suinkaan. Olen varmaankin perinyt äitiltäni hyvät geenit, on aina näyttänyt ikäisiään 10-15v nuoremmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi