Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kondomi rikki

Vierailija
24.06.2016 |

Eli:
Meillä meni eilen kondomi rikki. Olen todella lähellä kierron loppua, kuukautisten pitäisi alkaa parin päivän päästä. Päätin, että en käy ostamassa jälkiehkäisypilleriä, kun on niin pienet mahdollisuudet raskaaksi tulemiseen. Voinko kuitenkaan luottaa että kun nämä kuukautiset alkaa, etten ole raskaana, vai olisiko parempi tehdä varuilta raskaustesti muutaman viikon päästä?
Puhuttiin eilen, että pystyttäisiin hyvin valmistautumaan vauvan tuloon, jos nyt kaikesta epätodennäkköisyydestä huolimatta olisin raskaana, mutta toki olisi kivempi että vauva saisi alkunsa silloin kun on se "paras hetki"..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Mikset hae jälkiehkäisyä??

Vierailija
2/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa munasolu voi vielä hedelmöittyä. Jos kuukautiset eivät ala, tai ovat epätavallisen niukat, voit olla raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? Mikset hae jälkiehkäisyä??

Kerran aikasemmin olen syönyt ja mulla meni kroppa ihan sekaisin siitä. Eli en nyt halua ulkomaanmatkalle jatkuvaa tiputtelua. Ollaan suunniteltu, että aloitetaan yrittämään vauvaa puolen vuoden päästä, koska mennään naimisiin marraskuussa. Eli vahinko ei ole mitenkään kamala, jos nyt raskaaksi tulisin.. Enpähän juo alkoholia nyt ennen kuin ollaan varmoja siitä, ettei vahinkoa ole käynyt.

Vierailija
4/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne! Kumi meni rikki samana päivänä kun kuukautisten piti alkaa. Olivat viikon myöhässä ja tietty tein jo raskaustestinkin. Onneksi oli nega.

Vierailija
5/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne! Kumi meni rikki samana päivänä kun kuukautisten piti alkaa. Olivat viikon myöhässä ja tietty tein jo raskaustestinkin. Onneksi oli nega.

Joo! Ärsyttää! Miksi sen nyt piti mennä rikki? Mä taidan ostaa jo nyt valmiiksi raskaustestin ja tehdä vaikka kuukautiset alkaisikin.. Saapahan mielenrauhan sitten heinäkuulle :)

Vierailija
6/10 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä.. En tiedä lukeeko kukaan tätä enää, mutta jännitys jatkuu, (vai onko se vaan mun päässä?) Olen siis tehnyt 3 testiä, joista kaikki olivat negoja. 

"Kuukautiseni" alkoivat vihdoin toissa päivänä (2 viikkoa myöhässä), mutta verta ei ole tullut melkein ollenkaan, en ole tarvinnut mitään suojaa koko aikana, lähinnä siis tiputtelee, jos sitäkään (ei normaalia mulle). Olen tehnyt kolme raskaustestiä, jotka kaikki olivat negatiivisia, yhdessä oli hailakka viiva tunnin jälkeen, joten googlailtuani oletin, että se on "testiviiva", koska aikaa kulunut niin paljon, eikä siinä ollut väriä, vaan oli lähinnä "tumma". Nämä testit tein viikko sitten, nyt kuitenkin päivitin puhelimeni kuukautis appiin nämä "menkkani" ja se laski ovulaation päivän juuri sille päivälle kun meillä meni kortsu rikki. Huoh.. saan lisää testejä tiistaina (tilasin netistä, kun apteekin ovat aivan sairaan hintaisia).. Mutta voiko joku fiksu kertoa, mietinkö ihan turhia? Luulen että stressaan itse niin paljon ja "kehittelen mielessä" raskautta itselleni, mutta silti tuntuu epävarmalta.. Olen niin monta kertaa lukenut vale menkoista.. mutta milloin sen testin on viimeistään oltava positiivinen?

Vierailija
7/10 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sen kumin saa rikki?

Vierailija
8/10 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meillä oli liian vähän liukkaria? tai sitten outo asento, ei kumpikaan huomattu kuin vasta ihan lopussa. Joskus käy vaan näin. Toinen kerta elämässäni mennyt kumi rikki, ei siis kovin yleistä.

Vierailija
9/10 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin,että menkat on myöhästyneet kun aloit stressaamaan/panikoimaan raskauden mahdollisuutta, varsinkin jos kierto on ollut aiemmin säännöllinen. Testin pitäisi näyttää positiivista sen parin vkon kuluttua oletetusta hedelmöityksestä, eli voisit vielä muutaman päivän päästä varmistaa asian testillä, sit pitäis näkyä jo selvästi kaksi viivaa jos raskaana olisit.

Vierailija
10/10 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan! kiitos! :) Teen testin tiistaina tai maanantaina ja jos se on negatiivinen, uskon sitä enkä enää stressaile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi