Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kokemuksia Lidlin housuvaipoista?

26.02.2006 |

Joku muutama viikko sitten kirjoitteli, että Lidliin on tulossa housuvaippoja. Onko kellään jo kokemuksia niistä? Ovatko hyviä ja imukykyisiä? Meillä Lidlin teippivaippa ei riittänyt yöllä. Mikä on kappalehinta ts. jäävätkö alle Liberon? Mietin, alanko käyttää pojalla (8,5kk, n. 10 kg) päivisinkin housuvaippaa, kun vaipanvaihto sylissä tai seisaallaan on jo paljon helpompaa kuin hoitopöydällä. Kertokaa kokemuksia, jos niitä on jo kertynyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi!

me ostettiin yks paketti 7kk poitsullemme,kun myös hän kovin liikkuvaista sorttia..vähän niiko kokeeksi.poika on 68cm ja 9700kg,ja ostin niitä pienempiä vaippoja (olikohan alkaen 8kg..).yöllä ja pitkillä unilla käytetään vielä tavallista vaippaa.

housuvaippa istuu tosi hyvin ja imee kanssa.kerran taisi sivusta hieman fuskata kun nukkui pidempään..et voin suositella,ostan ihan varmasti jatkossakin!

hinta oli 6,95e/22 kpl.

äbi

Vierailija
2/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans käytössä, vaiks poika 6½kk 8kg 68cm. Tyytyväinen olen. Ei oo vuotanu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enka keksi mitaan negatiivista sanottavaa :) suosittelen!

Vierailija
4/6 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nyt kauheesti seuraillu muiden esim pamperssien housuvaippojen hintoja. Me käytetään kestoja ja Lidl-tavallisia vaippoja aina välillä. Olin yllättynyt että housuvaipat ovat aika kalliita Lidl 29cn/kpl. Paljonko muilla maksavat??

Vierailija
5/6 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä hintaan. Pakkaus maksaa enemmän kuin Pirkan housuvaippapaketti ja siinä oli mun käsittääkseni vähemmän vaippojakin. Ladussa ei ole mitään valittamista, mutta saman asian mun mielestäni nuo Pirkat ajavat. meillä housuvaippoja käytetään lähinnä yöllä.

Vierailija
6/6 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion Prismassa sekä Libero- että Muumihousuvaipat maksavat 31snt/kpl. Liberon teippivaippa 21snt/kpl. Joten onhan hinnassa eroa.

Muumia suosin kotimaisuuden vuoksi.