Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitää käydä kaupat, valmistaa ruokaa, tiskata/laittaa astiat tiskikoneeseen,

Vierailija
23.06.2016 |

siivota ruoat pöydästä poikaystäväni äidin kanssa, mutta poikkikseni pitää maata sohvalla katsomassa tv.tä ja levätä? Siis nämä viimeiset sanat ovat suoraan poikakaverini äidin suusta. Hän hokee koko ajan pojalleen, että lepää, olet varmaan väsynyt töistä, nauti nyt... ja samalla hän käskyttää minua. Olemme molemmat kokopäivä töissä poikakaverini kanssa ja yhtälailla väsyneitä. Myös tämä tuleva anoppini käy töissä, ja varmasti hänkin on väsynyt. Voisimme kaikki tehdä jotain.Poikakaveriniakin alkaa jo ärsyttää ja hävettää koko tilanne ja hän on yrittänyt osallsitua, mutta kun eEI SAA Jaiks, juhannus sucks!
Jos täällä on äitejä, joilla aikuisia poikia, älkää toimiko näin, kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Poikakaverisi äiti on saanut oppinsa AV.lta.

Vierailija
2/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jo nyt on aikoihin eletty, kun mies siivoaa", totesi muinaisen poikakaverini sisko, kun hän siivosi kotonaan omaa huonettaan. Varmaan minun olisi pitänyt siivota, mutta poikkis yritti esittää parastaan. Mutta se oli vain mainos ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asut poikakaverin äidin luona?

Vierailija
4/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa kaivataan teillekin.

Vierailija
5/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä ihmeen työ teillä kaikilla on, jos pöydän kattaminen on ylivoimainen ponnistus työpäivän jälkeen?

Vierailija
6/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännät tätä samaa raatamistarinaasi eri muodoissaan JOKA IKISENÄ juhlapyhänä. Nyt vähän uutta tvistiä, mutta juttusi on niin tunnistettavia.

Vierailija
7/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos yhteistuumin poikakaverisi kanssa ohjaatte tulevaa anoppiasi nykyaikaan. Se joka syö, joutuu tekemään jotain sen eteen..

Vierailija
8/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole noin luuseri ja lapanen. Laitat tyynesti omat tiskisi pois ja menet olkkariin. Ette taida asua poikaystävän kanssa yhdessä? Silloin teet aivan kaiken.

Vierailija
9/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppilassa kolme keski-ikäistä miestä makasi pe*se homeessa juhlapyhinä (siis oikeasti nukkuivat tai muuten vaan makasivat) ja miniät auttoi ja tiskasi anopin kanssa - poislukien minä. Jos katseet olisi voinut tappaa olisin kuollut. Söin kaikessa rauhassa ja sitten leikin lasten kanssa yms enkä juossut keittiön ja ruokapöydän väliä mikä oli odotusarvo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän