Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustat nahkaiset Converset puvun kanssa?

Vierailija
23.06.2016 |

Kyllä vai ei? siis pojalle jolla musta puku konfirmaatiossa päällänsä. Miesten pukukengät mitä olen löytänyt ovat todella setämäisen näköisiä, örk!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii jos laitat hänelle selkään Kånken-repun

Vierailija
2/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy nuorekkaitakin puvunkenkiä esim. selectediltä, vagabondilta ja lloydilta. Jotkut eccot voi jättää sinne kaupan hyllyille papoille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka punaiset converset sopii pojalle puvun kanssa, mutta kyllä tosiaan nuorille sopivia pukukenkiäkin on. Pappamallit on erikseen. :)

Vierailija
4/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siistit nahkaiset Converset sopii nuorelle hyvin.

Vierailija
5/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti ei ikinä.

Vierailija
6/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkinut niin Elloksen kuin Zalandon, Sportamoren jne valikoimat, setämäisiä ovat.

ap

Vierailija
7/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vaikka Dr. Martensin nauhakengät ( http://www.emp.fi/art_334208/ ). Tai mitä ne on ne vähän maihareiden tyyliset matalavartiset, missä on esim. mustaa ja valkoista? Siis periaatteessa klassisen malliset kengät, mutta vähän järeämpi pohja.

Vierailija
8/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en todellakaan maksa 170e kengistä. Jo puku+paita vienyt kivan summan.

ap

Vierailija
9/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat mielestäni oikein hyvät. Ei mitään järkeä ostaa kenkiä, joilla ei sitten ole välttämättä mitään käyttöä ennen kuin jo jäävät pieneksi. Conssit varmasti pääsevät käyttöön muutenkin. Voivat mielestäni olla muunkin väriset. Kysy millaiset kengät poika haluaa.

Olin viime viikolla hautajaisissa. Yhdellä arkkua kantaneista nuorista oli siistit mustat conssit. Omalla lapsellani (3v.) oli siistit tummat vansit.

Vierailija
10/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pojan päättää. Jos hänestä hyvä, mulle kelpaa.

Vierailija
11/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei. Tuosta vaikka pikakorjaus tilanteeseen halvalla https://www.zalando.fi/pier-one-nauhakengaet-brown-pi912a0fq-o11.html

Vierailija
12/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka punaiset converset sopii pojalle puvun kanssa, mutta kyllä tosiaan nuorille sopivia pukukenkiäkin on. Pappamallit on erikseen. :)

En edes ymmärrä yleensäkään tätä "nuorille sopivat" -juttua. Ne hyvin istuvat ja fiksut kengät näyttävät papallakin hienommalta kuin jotkut kömpelöt ja rumat. Toki uskottava pappa maksaa moderneista puvun kengistä sen 200e+ ja jättää viiden kympin nuorisobudjetin kengät nuorisolle.

Vierailija
13/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei. Tuosta vaikka pikakorjaus tilanteeseen halvalla https://www.zalando.fi/pier-one-nauhakengaet-brown-pi912a0fq-o11.html

Oletko tosissasi? aivan sairaan rumat kengät. Hyi stana, tod kamalan näköiset ja vieläpä jollekin 14-15v teinille aattelit moisia..

ap

Vierailija
14/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kornia, että äiti sanoo hyi saatana kun puhe on oman lapsen rippijuhlien kengistä :D 

Vierailija
15/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vai ei? siis pojalle jolla musta puku konfirmaatiossa päällänsä. Miesten pukukengät mitä olen löytänyt ovat todella setämäisen näköisiä, örk!

Porvoo taas. Konfirmaatiossa käytetään albaa.

Vierailija
16/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lenkkarit? Eei.

Vierailija
17/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viime viikolla hautajaisissa. Yhdellä arkkua kantaneista nuorista oli siistit mustat conssit. Omalla lapsellani (3v.) oli siistit tummat vansit.

Miten ihmiset jaksaa ajatella toisten kenkämerkkejä hautajaisissa?

Vierailija
18/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat nahkaiset cap-toe oxfordit Crockett & Jonesilta.

Vierailija
19/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä!

Ei voi olla niin vaikea käyttää kunnon kenkiä yhden päivän.

Vierailija
20/26 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän