Juhannussimat valmiina.
Meinaan kahden Juha-nimisen kaverini vaimot valmiina yhteiseen juhannukseemme.
Ehhehe ehhehe.
Kommentit (19)
Heh :D
Käyn vähän hitaalla. Ensin mietin, että mitkä ihmeen juhannussimat, vappu meni jo. Ja sitten en ymmärtänyt tuota toista lausetta Juhien vaimoista ollenkaan.
Sitten aukesi.
Juhannussimaa on tässä maassa todella paljon.
Suvisaariston munaa - juhannuksena.
Juha kirjoitti:
Juhannussimaa on tässä maassa todella paljon.
Niinpä on. Ja varmaan juhannuksen jälkeen sitäkin enemmän. Yhdeksän kuukauden päästä voidaan saada Juha junior juhannussimasta.
Voin ihan ylpeänä sanoa, että ikinä en oo Juhaa nusassu.
T: M23
Vierailija kirjoitti:
Suvisaariston munaa - juhannuksena.
Tätä mä en ollutkaan kuullut :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Voin ihan ylpeänä sanoa, että ikinä en oo Juhaa nusassu.
T: M23
Mutta ootko juhannussimasta päässy nauttimaan?
Vierailija kirjoitti:
Matkit Fingerporia.
No sen myönnän ja auliisti, onhan tämä jo aika monta vuotta vanha vitsi. En ole itse näin fiksu keksimään sanaleikkejä :D
ap
Aivan onneton kopiointi Fingerpori-sarjakuvasta. Ei jatkoon.
Tämä on niin nähty kirjoitti:
Tämä olikin ainut kopiointi, mitä tällä palstalla on suoritettu viimeiseen 10 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa juhannussimaa?
Meidän naapurissa sitä on, mutta en tiedä, annetaanko sitä sulle pyytämälläkään. Taitaa naapurin Juha nauttia juhannussimasta pelkästään itse.
Löysää pipoa ja nauti vähän juhannussimaa. Kukaan (muu kuin sinä) ei takuulla luullut, että tämä olisi ap:n keksimä vitsi.
Mä cerro sulle itse keksimäni vitsin: kaksi mummoa meni puolukkaan, toinen ei mahtunut. Nyt muistat sitten, ettet saa kertoa tuota vitsiä koskaan kenellekään, koska se on mun keksimä!!
Vierailija kirjoitti:
Löysää pipoa ja nauti vähän juhannussimaa. Kukaan (muu kuin sinä) ei takuulla luullut, että tämä olisi ap:n keksimä vitsi.
Mä cerro sulle itse keksimäni vitsin: kaksi mummoa meni puolukkaan, toinen ei mahtunut. Nyt muistat sitten, ettet saa kertoa tuota vitsiä koskaan kenellekään, koska se on mun keksimä!!
Oikeasti ne meni mustikkaan. Väärin kopioitu.
Mulle kelpaisi juhannussimat myös, alkaa olemaan niin pitkä kuivakausi takana.
T.tero
Niin ja Fingerporiin se oli kopioitu sfnet-Huuhaa -keskusteluryhmästä, jossa juttu esiintyi netin kivikaudella.
Äh, niin huono, mutta mä repesin :D