Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi vee et noi futispelaajat on tissiposikia naruja kun vertaa lätkäpelaajiin.

Vierailija
23.06.2016 |

Ei naiset ole noiden kanssa, kun rahasta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ne kyllä miehiltä näytä.

Vierailija
2/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futispelaajat on tosiaan rakenteeltaan enemmän kestävyys- kuin voimaurheilijoita. Siellä kun sen yhden tyypin pitää juosta 90 minuuttia kenttää ylös ja alas, kun jääkiekkopuolella on koko ajan vaihtoja. Ja onhan se luistimilla liikkumienn luonteeltaan erilaistakin, tärkeintä on voima, jota tarvitaan nopeisiin kiihdytyksiin ja käännöksiin - futispuolella taas kestävyys on tärkeämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lätkäpelaajat on monipuolisempia urheilussa.

Vierailija
4/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukra. Eri lajien urheilijat ovat rakenteeltaan erilaisia? Seuraavaksi joku kertoo, että vesi on märkää, kauas on pitkä matka ja painavaa on raskas kantaa.

Vierailija
5/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just kattelin kieli ulkona peliä kun nää nostelee paitojaan pyyhiäkseen hikeä pois ja sixpackit vilkkuu. En kyllä ymmärrä miten noista saa naruja, mut kait ihmisillä on erilaisia miesmakuja. Musta juurikin optimeja unelmamieskroppia. Tosielämässä pidän kyllä myös huomattavasti "narumpiakin" viehättävinä, itsekään en juurikaan voimaile ja olen laiha joten sellaiset matchaa mulle hyvin.

Vierailija
6/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi termi tissiposkisuus oikein tarkoittaa? Olisko jollain kuvallista esimerkkiä?

Vierailija
7/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukra. Eri lajien urheilijat ovat rakenteeltaan erilaisia? Seuraavaksi joku kertoo, että vesi on märkää, kauas on pitkä matka ja painavaa on raskas kantaa.

Pitäiskö vielä verrata kuinka raamikkaita nuo kuulantyöntäjät ovat verrattuna johonkin rimpula maratoonareihin? Ap:lle taisi tulla yllätyksenä että vaikka molemmissa lajeissa pelataan joukkueena kentällä ovat ne muuten liikunnan puolesta aika erilaisia.

Vierailija
8/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just kattelin kieli ulkona peliä kun nää nostelee paitojaan pyyhiäkseen hikeä pois ja sixpackit vilkkuu. En kyllä ymmärrä miten noista saa naruja, mut kait ihmisillä on erilaisia miesmakuja. Musta juurikin optimeja unelmamieskroppia. Tosielämässä pidän kyllä myös huomattavasti "narumpiakin" viehättävinä, itsekään en juurikaan voimaile ja olen laiha joten sellaiset matchaa mulle hyvin.

Ovat sellaisia syvänmerenrysäkeppejä ja tuonelantieviittoja. Itkevät vielä joka kolhusta. Ovat niin neitejä kun vaan voi olla.

Vierailija
9/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt 100 m ja 10 000 m juoksijoista yleisurheilussa.

t. pölö

Vierailija
10/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ap ite oo lätkän pelaaja, jolla ei vain flaksi käy kun tarvitsee tulla av:lle huutelemaan. 

Vierailija
11/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi termi tissiposkisuus oikein tarkoittaa? Olisko jollain kuvallista esimerkkiä?

https://www.google.se/search?q=fernando+torres&rls=com.microsoft:fi-FI&…

tätä toi ap varmaan tarkoittaa, on muuten yksi maailman parhaimman näköisistä miehistä, siis mun mielestä. Mies ei tarvitse mitään play off partaa ja nuuskaa hampaissa näyttääkseen hyvältä.

Vierailija
12/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat sellaisia syvänmerenrysäkeppejä ja tuonelantieviittoja. Itkevät vielä joka kolhusta. Ovat niin neitejä kun vaan voi olla.

Kyllä jääkiekkoilijallakin itku tulisi, jos ilman suojia taklataan. Suojien määrä on hieman eri noissa lajeissa. Jalkapallo on kuitenkin täynnä kontakteja. Päät kolisee ja jalat vääntyy, maalivahdeilta murtuu sormia jne.

Vierailija
13/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hirvee naru. Enpä tiiä miten tollasta kestäis kotona katella. Ois ihan hirveetä.

https://fi.images.search.yahoo.com/images/view;_ylt=A2KLj.vttWtX0zAAMFS…-?.origin=&back=https%3A%2F%2Ffi.images.search.yahoo.com%2Fyhs%2Fsearch%3Fp%3Ddavid%2Bbeckham%26type%3Dff.47.w10.dsp.04-03.fi.avg._.0516piz%26fr%3Dyhs-avg-fh_lsonsw%26fr2%3Dpiv-web%26hsimp%3Dyhs-fh_lsonsw%26hspart%3Davg%26tab%3Dorganic%26ri%3D21&w=500&h=808&imgurl=www.tomcorsonknowles.com%2Fblog%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F09%2FDa…

Ps. kyllä niillä futareilla on paras kroppa mitä miesurheilijoihin tulee... toki olen myös itse hoikka, eli en tartte kaappia sänkyyni jotta voin tuntea oloni naiseksi...

Vierailija
15/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formulakuskit on ihan tappeja verrttuna koripalloilijoihin, korismiehet ne vasta miehiä on. Maratoonarit ne vasta naruja onkin jos verrataan kuulantyöntäjiin, kuulamiehet ne vasta miehiä on. Ihan hyvä vertailla sellaisten lajien edustajia keskenään joilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
16/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hirvee naru. Enpä tiiä miten tollasta kestäis kotona katella. Ois ihan hirveetä.

https://fi.images.search.yahoo.com/images/view;_ylt=A2KLj.vttWtX0zAAMFS…-?.origin=&back=https%3A%2F%2Ffi.images.search.yahoo.com%2Fyhs%2Fsearch%3Fp%3Ddavid%2Bbeckham%26type%3Dff.47.w10.dsp.04-03.fi.avg._.0516piz%26fr%3Dyhs-avg-fh_lsonsw%26fr2%3Dpiv-web%26hsimp%3Dyhs-fh_lsonsw%26hspart%3Davg%26tab%3Dorganic%26ri%3D21&w=500&h=808&imgurl=www.tomcorsonknowles.com%2Fblog%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F09%2FDa…

Ps. kyllä niillä futareilla on paras kroppa mitä miesurheilijoihin tulee... toki olen myös itse hoikka, eli en tartte kaappia sänkyyni jotta voin tuntea oloni naiseksi...

Jos tykkää neitimäisistä pojista.

Vierailija
17/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikilla lihakset näkyy jos vaan on tarpeeksi kukkakeppi.

Vierailija
18/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallo on taidetta. Jalkapalloilija on taiteilija.

Vierailija
19/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että lätkänpelaajat vievät kaikki missit.

Vierailija
20/34 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkapallo on taidetta. Jalkapalloilija on taiteilija.

Taide on perseestä!