Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Games of Thrones -kysely?

Vierailija
23.06.2016 |

Mitä odotat eniten?

Games of Thrones -kysely?

Vaihtoehdot

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaimen ja Briennen kemia!!

Mutta en usko, että Jaime ikinä pääsee Cerceistä eroon henkisesti.

Ehkä jos Cercei kuolee?

Vierailija
22/69 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 up ja MORE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä tylsää että Mamma Stark ei ole sarjassa mukana :(

Minä halveksin tätä hahmoa, koska hän kohteli syytöntä lasta todella järkyttävän huonosti. (Mm. Ei kutsunut Jonia tämän nimellä kuin sen yhden kerran ja sitten sanoi: "It should have been you." Olkoon kuinka kauheassa shokissa, noin ei tehdä, ja se oli vain viimeinen törkeys.) Lisäksi se, että hän olisi hirttänyt Briennen, Podin ja sen ritarin ja muita syyttömiä, joilla ei ollut mitään tekemistä Red Weddingin kanssa. Muitakin syitä on, nuo tulivat ekana mieleen.

Ajattele nyt, luuli koko elämänsä että Ned Stark oli pettänyt häntä.

Catelynin kappaleessa hän ajattelee, että olisi sallinut Nedille vaikka kuinka monta äpärää, olihan Nedillä miehen tarpeet. Jonia hän vihasi siksi, että Ned ei hylännt tätä jonkun muun kasvatettavaksi, poissa silmistä, poissa mielestä ja siksi, että Jon oli enemmän Nedin näköinen kuin Catin itse synnyttämät pojat.

It was the one thing she could never forgive him. She had come to love her husband with all her heart, but she never found it in her to love Jon. She might have overlooked a dozen bastards for Ned's sake, so long as they were out of sight. Jon was never out of sight, and as he grew, he looked more like Ned than any of the true born sons she bore him.

Vierailija
24/69 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä tylsää että Mamma Stark ei ole sarjassa mukana :(

Minä halveksin tätä hahmoa, koska hän kohteli syytöntä lasta todella järkyttävän huonosti. (Mm. Ei kutsunut Jonia tämän nimellä kuin sen yhden kerran ja sitten sanoi: "It should have been you." Olkoon kuinka kauheassa shokissa, noin ei tehdä, ja se oli vain viimeinen törkeys.) Lisäksi se, että hän olisi hirttänyt Briennen, Podin ja sen ritarin ja muita syyttömiä, joilla ei ollut mitään tekemistä Red Weddingin kanssa. Muitakin syitä on, nuo tulivat ekana mieleen.

Minunkin inhokkihahmoni jo vuosia sitten kun ensimmäisen kirjan luin. Inhottava ämmä. Lisäksi ei pätkääkään ymmärtänyt Aryaa jota ei hienona naisena olo pätkääkään kiinnostanut.

Vierailija
25/69 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramsay sai palkkansa, nyt odotan, että LIttlefinger saapi tuta. Ramsayn kuolma oli oikeanlainen, moondoor olisi hyvä Littlefingerille. Eikä minua haittaisi, jos Sweet Robin lentäisi myös, hän kun niin innokkaasti halusi nähdä näitä lentoja, voisi kokeilla sitä itsekin. Kuka ansaitsi kunnian mielestänne? Minusta Sansa olisi aika hyvä, koko sotkuhan alkoi Littlefingerin juonitteluista ja Sansa menetti lähes koko perheensä ja paljon muuta sai kärsiä.  Tyrion sai myös kärsiä taivasvankikopissa Lf:n tikarivalheen vuoksi. Muitakin voi toki olla, jotka ansaitsivat kunnian, ei vain tule mieleen. Ai niin ja Late Walder Freyn kohtaloa odotan innolla.

Vierailija
26/69 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko zombi-Hodor paha vai hyvä, niinkuin Coldhands/Benjen?

Vierailija
27/69 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se olisi hyvä..

Vierailija
28/69 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tähän voi kommentoida=

Vierailija
29/69 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tähän voi kommentoida=

Täällä on paljon ihme bugeja, uusivat tätä palstaa ja nyt se bannaa ihmisiä, ei anna äänestää yms. Kokeile uudestaan myöhemmin, yleensä toimii sitten.

30/69 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cersei sais kyllä nähä loppunsa, niin kiero ja itsekäs ollu koko sarjan ajan kunnes kusi kolahtikin omaan nilkkaan.

Vierailija
31/69 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2113 kirjoitti:

Cersei sais kyllä nähä loppunsa, niin kiero ja itsekäs ollu koko sarjan ajan kunnes kusi kolahtikin omaan nilkkaan.

Ai, musta Cersei on yksi parhaista hahmoista koko sarjassa. Mua käy se enemmänkin sääliksi. Mä en toivo Cerseille mitään pahaa, mä jotenkin ymmärrän sitä, vaikka ei toki mikään ihailtava tyyppi olekaan.

Vierailija
32/69 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2113 kirjoitti:

Ai, musta Cersei on yksi parhaista hahmoista koko sarjassa. Mua käy se enemmänkin sääliksi. Mä en toivo Cerseille mitään pahaa, mä jotenkin ymmärrän sitä, vaikka ei toki mikään ihailtava tyyppi olekaan.

Mä myös pidän Cerseistä.

33/69 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2113 kirjoitti:

Ite en vaan oo koko sarjan aikana tykännyt siitä, jotenkin ärsyttää kaikki sen eleet ja ilmeet, teoista puhumattakaan :d

Daenerys ja Jamie on yksiä suosikkeja! Aryaa unohtamatta!

Vierailija
34/69 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalla vain 97 sarjan seuraajaa..?

Vierailija
35/69 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/69 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo 97 on äänestäneiden määrästä (en näe lukua, jos siellä sellainen on, koska en itse äänestänyt) minä en itse äänestänyt, koska inhoan niitä, kommentoin vain. Tosin tuskin meitä on montaa tällaista, elikä ei ole moni osallistunut. Tosin tulee mieleen, ehkä palstalla ei olekaan niin monia käyttäjiä, vaan vain muutama ahkera sellainen. =P

Vierailija
37/69 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo 97 on äänestäneiden määrästä (en näe lukua, jos siellä sellainen on, koska en itse äänestänyt) minä en itse äänestänyt, koska inhoan niitä, kommentoin vain. Tosin tuskin meitä on montaa tällaista, elikä ei ole moni osallistunut. Tosin tulee mieleen, ehkä palstalla ei olekaan niin monia käyttäjiä, vaan vain muutama ahkera sellainen. =P

Tai sitten juhannusta viettämässä ja vain hardcore aaveelaiset paikalla..

Vierailija
38/69 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten juhannusta viettämässä ja vain hardcore aaveelaiset paikalla..

Totta, totta, itse en juhannusta vietä, niin ei tullut mieleen.

Vierailija
39/69 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tulee lisää ääniä :)

Vierailija
40/69 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AH huomenna vika jakso!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi