Nainen, mikä on omasta mielestäsi sinussa tärkeintä? -Sinkkumies kyselee
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tärkeintä millä tavalla? Ja mielenkiinnosta: miksi kysyt?
kys. nro 2 Avarran maailmankuvaani. kys. nro 1 Ne puolet mitkä koet merkityksellisemmiksi sööö.. mikä sana. Siis millä asialla on itsellesi eniten merkitystä. En haluaisi 10 litaniaa, vaan mikä on sinussa itsessä tärkeintä ja ominta.
Monia puolia pitäisi siis kuvata yhdellä sanalla? Ja sitten yhtäkkiä puhutkin asiasta minkä kokee tärkeäksi? Ei nyt aukea ihan se, mitä olet hakemassa.
Mikä on omasta mielestäsi sinussa tärkeintä. Mitkä ominaisuudet sinussa juuri tekevät sen, että välähdät tähtitaivaalla?
Hankala yhdellä sanalla vastata noihin kaikkiin.
Mikä on se tärkein(?) Mikä sinusta itsestäsi olisi tärkein? Mistä et luopuisi mistään hinnasta?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni pidän persoonaa tärkeimpänä. Rooleista tärkein on todennäköisesti äitiys.
Avaa vähän, miten se ilmenee?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä
Ymmärrän, no et kummoinen trölli ole
Sinkkumies
Pitääko olla trolli, ettei ymmärrä omitusta ajatuksenjuoksuasi? Ensin kysyt että minkä koen itsessäni tärkeimmäksi ja sitten puhutkin tunteiden tulkitsemisesta. Esitä selkeämpi kysymys. Haluatko tietää mikä minulle on tärkeintä elämässä, vai minkä luonteenpiirteeni koen tärkeimmäksi, vai mitä haluat tietää?
Haluan tietää mitä sinä tiedät. Mikä sinusta tekee sen?
Sinkkumies
Tiedän paljon asioita. Ja tekee minkä? Oletko humalassa?
Ei sinun ole pakko osallistua, jos et uskalla. Mikä on omasta mielestäsi tärkein ominaisuutesi. Ei tämä vaikea kysymys ole. Ja kyllä, join pullon viiniä ja yleensä olen selvä sen jälkeen ja nyt kilahti hattuun.. en tiedä miksi. Kirjoituskin on siansaksaa, anteeksi siitä kaikille.
Sinkkumies
No siis niinku ainakin hyvät tissit ekana ja sit tokana varmaa kauniit silmät tai sillee. Eiku siis mitä täs kysyttii? Vastaan et mun perse on paras ja noi sääret ainaki. Tai siis en mä tiä niinku ku en tajuu ku tota noin oon riittäny aika hyvin pelkäl ulkonäöl mut sit aivois hyllyy vaan pelkkä hyytelö tai sillee mut tärkeintä nykyää onki tehä rahaa ulkonäöl ja sit niinku saa miehiiki koko ajan ku näyttää nii hyvält eikä kukaa kysy tiäks mitää muuta ku et onks tiukka pilde tajuuks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni pidän persoonaa tärkeimpänä. Rooleista tärkein on todennäköisesti äitiys.
Sinkkumies
Persoona tai minuus ilmenee monella tavalla. Äitiys siten että minulla on lapsi tai lapsia.
en tajua murteiden sekoittamista
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Persoona tai minuus ilmenee monella tavalla. Äitiys siten että minulla on lapsi tai lapsia.
No toki. Äitiys varmaan on monelle selvä asia, mutta persoonaasi emme voi tuntea, ellet kerro ;)
Sinkkumies
No, mä olen tosi kokeilunhaluinen ja avarakatseinen. Yritän mahdollisimman ennakkoluulottomasti suhtautua eri asioihin, joissa toki ihmisenä epäonnistun toisinaan, sekä ottaa myönteisen asenteen niitä lähestyessäni :D Koskee ihan siis uusia ruokia, vaatteita, tilanteita, tapahtumia jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tärkeintä millä tavalla? Ja mielenkiinnosta: miksi kysyt?
kys. nro 2 Avarran maailmankuvaani. kys. nro 1 Ne puolet mitkä koet merkityksellisemmiksi sööö.. mikä sana. Siis millä asialla on itsellesi eniten merkitystä. En haluaisi 10 litaniaa, vaan mikä on sinussa itsessä tärkeintä ja ominta.
Monia puolia pitäisi siis kuvata yhdellä sanalla? Ja sitten yhtäkkiä puhutkin asiasta minkä kokee tärkeäksi? Ei nyt aukea ihan se, mitä olet hakemassa.
Mikä on omasta mielestäsi sinussa tärkeintä. Mitkä ominaisuudet sinussa juuri tekevät sen, että välähdät tähtitaivaalla?
Hankala yhdellä sanalla vastata noihin kaikkiin.
Mikä on se tärkein(?) Mikä sinusta itsestäsi olisi tärkein? Mistä et luopuisi mistään hinnasta?
Sinkkumies
Tuossa on kolme asiaa, jotka käsittelevät eri aiheita.
Vastaan nyt vaikka, että rakastan omaa rauhaa. Ja se oma rauha on sellainen mistä en luopuisi. Olen siis itsenäinen ihminen ja en halua olla riippuvainen kenestäkään.