10kg painon nousu kahdessa viikossa.. :s
Hei,
olen siis parikymppinen nainen ja pituutta 166 cm. Pari viikkoa sitten painoa löytyi 60kg ja tänään aamulla vaaka näyttikin sitten 70kg.. :D Mitat ovat kuitenkin pysyneet ennallaan, joita olen seuraillut painon seurannan sijaan ahkerammin. Ja jos arviota helpottavat niin olin siis pari viikkoa sitten ja olen edelleen 86-70-100. Pitääkö tässä nyt alkaa sitten laihduttamaan vai epäillä jotain ihan muuta?
Kommentit (11)
Mieti 10kg jauhosäkkiä. Miten saman painon pystyy piilottamaan kehoosi, sen muotoa ja mittoja muuttamatta?
Sinulla kerää nyt nestettä, osaatko epäillä syytä? Jos juot normaalisti, käytkö myös vessassa? Ettei vaan ole munuaisissa häikkää.
Vaa'assa jotain vikaa. Edes hervottomassa turvotuksessa ei paino nouse kymmentä kiloa viikossa terveellä ihmisellä. Ja se turvotus kyllä näkyisi kropassa ja niissä mitoissa jos sellaista olisi.
Joko vaaka näyttää väärin tai sitten sinulla on nesteturvotusta. Kokeilepa painaa sormella nilkasta luun päältä, jääkö siihen kuoppa?
En nyt edes viitsi laskea sitä kymmenien tuhansien kilokalorien määrää, jota tuollainen painonnousu vaatisi.
Aikoinaan kun aloitin e-pillerit, painoa tuli 5 kiloa 5 päivässä. Nesteitä tietenkin, kyllä sapetti. Kysyisin samaa kuin aikaisempi eli oletko aloittanut jotain lääkitystä? Oletko kokeillut toista vaakaa?
ja entiset vaatteetkin mahtuvat päälle?
Kokeile toista vaakaa.