Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini leikkii tunteillani

Vierailija
22.06.2016 |

Olen ollut jokusen kuukauden ihastunut työkaveriini enkä ole ollut varma tunteeko hän samoin. Meillä oli virkistyspäivä ja kostea illanvietto nyt maanantaina ja siellä hän yhtäkkiä tunnusti olevansa ihastunut minuun. Halusi myös tanssia kanssani koko illan.
Nyt olemme olleet pari päivää töissä tämän jälkeen ja tämä mies on kun mitään ei olisi tapahtunut. Päin vastoin hän suorastaan vaikuttaa vähemmän kiinnostuneelta minua kohtaan kun aiemmin. Hän oikein myös korostaa flirttailevansa kahden muun työkaverimme kanssa, jotka ovat myöskin hänestä kiinnostuneita. Aiemmin hän on korostanut sitä, että ei ole näistä kiinnostunut vaan minusta.

Minkä ihmeen takia hän ensin menee sitten tunnustamaan ihastuksensa kun sen jälkeen käyttäytyy kylmästi?!? Olisi jättänyt sitten kertomatta kokonaan.. Osaisko joku selittää tämän miehen käytöstä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollutkaan sellainen jollaiseksi oli sinut kuvitellut?

Vierailija
2/3 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No roikkui koko illan mussa kiinni ja tuntee mut jo hyvin, joten en usko että siitä on kiinni..

Jos pystyisin sysäämään tunteeni syrjään, niin mua oikeastaan ärsyttäisi koko äijä, koska hän ei oikeasti ole edes "tasoani", mutta täällä työpaikalla luulee nyt olevansa joku kunnon alfauros kun kaikki naiset näyttävät syystä tai toisesta olevan häneen lääpällään. Minä mukaan lukien, joo. Milläköhän vaan hänet unohtaisin.. Pakko varmaan yrittää vältellä häntä, mutta se on vaan niin vaikeeta kun törmään häneen jatkuvasti somessa yms.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä kyseinen mies myöskään hyötyy "kiusaamisestani". Käyttäytyykö miehet useinkin noin? Tämä on ensimmäinen kerta kun itse törmään vastaavaan tapaukseen. Ennen minusta kiinnostuneet miehet ovat käyttäytyneet normaalisti ja kiltisti minua kohtaan.

Olen aivan loppu tämän asian takia ja minua todella ahdistaa, kun pakoonkaan ei pääse 😕..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän