Pukeutuminen ja mitä sillä viestitetään
Kävin eilen kävelyllä ja tuli naisia vastaa, mitkä pukeutuvat näihin trikoisiin tai mitä urheiluvaatteita ovat. Ihomyönteiset kuitenkin. Jos naiset haluvat esitellä omaa kroppaansa, niin miksi kasvoilla oli väsynyt ja stressaava ilme. Näin 31-vuotiaana miehenä siis arvioin ihmisiä, minusta oli ainoa haluttava nainen mikä tuli vastaan, tavanomaisen näköinen ehkä lenkillä oleva nainen, mikä katsoi minua kohti. Eli kiinnitti huomiota eikä kerjännyt pukeutumistyylillä sitä. Itse olen normaali mies. Olen huomannut että nämä trikoonaiset olivat käyneet stockmannilla shoppailemassa nämä ihomyönteiset vaatteet päällä. Kuvittelin aluksi että ovat menossa tai tulossa. esim. lenkille. Ajattelin näistä naisista, että eivät varmaan ole luonteeltaan mukavia ja ovat puritettu yleistenpaineiden mukaan, johon tiettyyn muottiin minkälainen ihmisen pitää olla. Ainoa nainen mikä teki oikean vaikutuksen minuun oli luonnollinen ja nätti noin 30-vuotias nainen, toki oli toinen vastaava 25-27-vuotiaskin.
T. Pekka
Nainen kertoo pukeutumisellaan sen, että ilman vaatteita on kylmä ja alaston olo, eikä hän halua olla muiden silmissä alaston. Mä en kestäis jos kaikki kulkis ilman vaatteita.