Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi siirtää kuukautisia ja melkeinpä pelottaa nuo Primolutit..

Vierailija
22.06.2016 |

Paketin teksti saanut minut tosi varpailleni, onhan mulla suonikohju jalassa ja lääkityksellä oleva verenpainetautikin, se on ollut teinistä asti kun sukurasite ja lääkitys pienin mahd annostus mutta silti. Veritulppa yms pyörii vaan mielessä. Ja tänään tai huomenna tartteis Primolutit aloittaa jos meinaan seur kuukautisia siirtää ja se olisi tarpeen, koska muuten sitä seur alkaa kesken etelänmatkan ja en tod haluaisi missään +30 asteen helteessä meren ja uima-altaiden äärellä olla turvonnut possu jolla suht kovia kipuja ja wcssä ravattava suojan vaihdossa.

V tätä naisen elämää välillä:/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harkitsin myös kuukautisten siirtämistä, kun ollaan kesällä lähdössä matkalle. Muutin kuitenkin mieleni, koska en halua että siirto pilaa säännöllisen kiertoni tai muutenkaan sekoittaa mitään. Ne on kuitenkin hormoneja. En anna kuukautisten pilata lomareissuani, olen sen päättänyt. Minulla tosin kivut lievittyvät aika hyvin särkylääkkeillä ja vuotokin on suht. kohtuullista. Eli tamponin pitäisi kyllä pitää vuodot kurissa siellä rannallakin :)

Vierailija
2/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 1x aiemmin kys pillereillä siirtänyt kuukautisia ja eihän ne mitään kiertoa ns pilaa, muuttavat vain hieman. Eli sitä en koe itse ongelmana, että kuukautiset jatkossa alkaisivat noin viikon verran eri aikaan kuin muuten olisi, onhan ne silti yhtä säännölliset kuin aiemminkin eli minun tapauksessani 25-28vrk.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini siirsi menkkoja kun lähdettiin etelänmatkalle. Hän sai pillereistä vaikean aknen kymmeneksi vuotta! Pillereiden yhteydessä riskeistä puhutaan aivan liisn vähän.

Vierailija
4/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi siirsin menkkoja työpaikan pikkujoulujen takia, koska arvelin että jonkinlaista sutinaa tulee jonkun miespuolisen työkaverin kanssa. Ja niin kävikin!

Kumpa saisi koko menkat loppumaan, koskaan ei voi tietää milloin kettu on menossa koloon ;)

Vierailija
5/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.