Kauppareissulla bongasin 15 kånken reppua :D
Ei hitto miten lampaita suomalaiset on kun käyttävät tuota rumaa reppua.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Reppu mikä hyvänsä niin mielestäni se ei kuulu aikuisen ihmisen kaupunkiasusteisiin. Suomalaisilla on omituinen tapa kävellä ympäriinsä reput selässä.
Ja sinä et sitten ole kävellyt kaduilla missään muussa maassa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppu mikä hyvänsä niin mielestäni se ei kuulu aikuisen ihmisen kaupunkiasusteisiin. Suomalaisilla on omituinen tapa kävellä ympäriinsä reput selässä.
En ole tuo jolle kommentoit. Mutta vastaavaa "muotivillitystä" ei näe Tallinnassa, Hampurissa, Kööpenhaminassa, Pietarissa, Roomassa eikä Ateenassa.. Noissa paikoissa olen itse käynyt vuoden aikana
En näe tätä uutena juttuna. Lukioon menin vuonna 1983, silloin luokkakaverillani oli Kånken-reppu.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kuin olin ala-asteella, niin kaikilla piti olla Eastpakin reppu. Nyt se on Kånken. Jossain vaiheessa joku muu. Turha siitä on traumoja ottaa.
Sillon ku mä olin ala-asteella niin ei ollut mitään väliä millanen reppu oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle kommentoit. Mutta vastaavaa "muotivillitystä" ei näe Tallinnassa, Hampurissa, Kööpenhaminassa, Pietarissa, Roomassa eikä Ateenassa.. Noissa paikoissa olen itse käynyt vuoden aikana
Kankenit olivat noissa kaupungeissa muodissa noin kolme vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap:lla ole töitä?
Sen työ on tehdä näitä
Eikö tuo materiaali ole huonolaatuista?
Kulmat kuluu nopeasti rikki ja hirveän jäykkää...Kallis kuin mikä. Valmistuskustannukset alle viisi euroa.
Kaikilla varakkaammilla perheillä täälläpäin, joilla on ala-asteikäisiä tyttöjä on:1. Jopo-pyörä alla, 2. Skeittikypärä päässä ja 3. Kånken-reppu selässä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten pitäisi olla salkku, muovikassi, vai kenties ämpäri ?
Vierailija kirjoitti:
En näe tätä uutena juttuna. Lukioon menin vuonna 1983, silloin luokkakaverillani oli Kånken-reppu.
Uutta on tuo, että värejä on miljoona erilaista. Saadaan ihmiset ostamaan enemmän! Tuolloin -80-luvulla taisi olla vaan vihreitä ja sinisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kankenit olivat noissa kaupungeissa muodissa noin kolme vuotta sitten
Ja tänne Lontooseen vasta tulossa kun tyttöni on ilmeisen huippumuodikas mummilta saamansa Kånkenin kanssa :D
Mulla on edellinen Kånken ollut isin perintönä 70- luvulla. Ihan jees perusreppu, hyvän muotoinen.
terveisin Brittimamma
Vierailija kirjoitti:
Kävely jos mikä on terveellistä, eikä kyllä mitenkään omituista. Miten muka muualla maailmassa liikutaan? Konttaamalla?
Mahtaa sun kauppareissut olla aika rasittavia, kun pitää hermo terävänä kytätä muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikin soittaa maahantuojalle, josko lahjoittaisivat ap:lle yhden Kånkenin. On tehnyt niin hyvää työtä tuon markkinoinnin kanssa. Moni joka ei tiennyt tuosta mitään on nyt tietoinen ja siitä syystä Kånken nähdään yhtenä vaihtoehtona esim. koulurepuksi.
Eipä taida enää olla vaihtoehto. Eiköhän se ole pakollinen hankinta, ainakin tyttölasten perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa sun kauppareissut olla aika rasittavia, kun pitää hermo terävänä kytätä muita ihmisiä.
Kyttäsi reppuja - ei ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, itsestäänkö ne reput siellä liikkui? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, itsestäänkö ne reput siellä liikkui? Ok.
Miksi se on kyttäämistä, jos tekee havaintoja ympäristöstään? Eikä sellainen rasita, päinvastoin, saa aistit auki muillekin asioille, mitä ympärillä tapahtuu. Eikä se myöskään ketään satuta. Sanotaanko esim.lintubongaajia kyttääjiksi? Ihme asenne elämää kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mistäkin sitten rasittuu. Voihan tuollainen olla myös rentouttavaa...
Vierailija kirjoitti:
Mutta vastaavaa "muotivillitystä" ei näe Tallinnassa, Hampurissa, Kööpenhaminassa, Pietarissa, Roomassa eikä Ateenassa.. Noissa paikoissa olen itse käynyt vuoden aikana
Pitäisikö Suomessa aina toimia kuten muualla? Kuulostaa tylsältä, että kaikkialla pitäisi olla samanlaista.