Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitetaan perusteista! Kertokaa pikku tarkasti terveellisiä, reiluja ammupaloja

Vierailija
22.06.2016 |

Jotenkin kaikki tökkää jo heti aamuun. Olen pikku hiljaa kuitenkin ymmärtänyt, että jos söisi aamulla runsaan aamiaisen tai edes silloin brunnsin aikaan klo 9-11 niin nälkä ei olisi niin valtava iltapäivällä.

Eli kertokaa ihan konkreettisia esimerkkejä. Ei pelkästään syö hyvää hiilaria ja proteiinia. Se ei vie mua eteen päin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin 11!

Tiedän olevani lihava koska syön liian vähän. Joka aiheuttaa sen että sitten joskus ahmin liikaa huonoa ravintoa.... haluan syödä paljon ja terveellisesti niin että nälkä pysyy pois. Tarkoitus ei ole välttämättä laihtua vaan syödä eritavalla kuin nyt syön.

ap

Hyvä, tämä onkin hyvä lähtökohta elämäntapamuutokselle! Muutat asian kerrallaan ja niin, että lisäät ruokavalioon hyviä asioita, ei niin että aloitat laatimalla kieltolistan sitten mä en voi syödä sitä enkä tätä...Aamupalasta on hyvä aloittaa, Proteiinipitoinen aamupala on hyvä startti päivälle! Siihen saitkin hyviä esimerkkejä. Pikkihiljaa lisäät joka aterialle proteiinia, kasviksia, marjoja, hyviä rasvoja, hiilaria jne. Alat syödä riittävästi oikeaa, puhdasta ruokaa. Määrät on aika isoja, mitä saa oikeasti syödä! Suurempia annoksia oikeaa ruokaa saa syödä kuin esim. lihapiirakoita tms. Tai sitten taas jos kuvittelee että syö kevyesti ja laihtuu. Kun syö pelkästään salaattia ym. voi ajautua ahmimiskierteeseen, säästöliekille tms. Kroppa ja aineenvaihdunta menee sekaisin ja lihoo. 

Tsemppiä ap! Aloita tosiaan tuosta kunnollisesta aamupalasta! Jos ei heti herättyä maistu iso määrä, niin syö edes proteiinia ja tunnin, kahden päästä sitten isompi aamupala. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla