Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronnut noin nelikymppinen, mistä löytyi uusi kumppani?

Vierailija
21.06.2016 |

Vai vieläkö nautitte yksinolosta? Itsellä erosta kohta vuosi, pari pientä deittailua takana, nyt olisi jo aika ihastua kunnolla. Ei vaan tiedä, miten alkaisin viritellä verkkoja... Että vinkkejä kehiin! Ei tosikoille! :D ja yksinkin kyllä viihdy, mutta reissukaveri olisi kiva.. N38

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-työkaverista löytyi uusi kumppani.

Vierailija
2/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erosta parisen vuotta, olen treffaillut enimmäkseen netin kautta (tinder ja suomi24) ja jonkun verran treffipyyntöjä on tullut harrastuksen kautta ja pari kertaa ihan vaan kadulla. Tällä hetkellä on kolme ehdokasta mutta en oikein vielä tiedä haluanko sitoutua sen enempää yhteenkään heistä. (Reilu vuosi sitten ihastuin kyllä kovasti, mutta se juttu loppui kun hän löysi toisen. Mies oli vastikään tulossa takaisin ja annoin sitten uuden mahdollisuuden mutta taika oli kadonnut.) Ei mulla kauheasti vinkkejä ole ihastumiseen :) mutta varteenotettavia ehdokkaita voi siis tavata missä vaan oikeastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuoden yksin. Yksi tapailu nettideitin kautta, ei johtanut kuin jutteluihin, tosin hyviin sellaisiin. Muutaman kerran tapasin vanhan harrastuskaverin kanssa, ei mitään ihastusta, eikä myöskään seksiä. Yksi puolituttavan tapailu johti muutaman kerran seksiin, olin ihastunut, mies ei halunnut sitoutua (oli eronnut pitkästä suhteesta juuri).

Nyt tavallaan viihdyn yksin,en usko nettideitteihin.Jos joku sopiva on tullakseen elämääni,se tulee jostain yllättäen,suunnittelematta.

Vierailija
4/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihan parhaan paikan Helsingissä. Verkkokauppa.com. Miten siellä voi aina olla niin ihania miehiä ja koko pulju täynnä.

Mun erosta on vasta puoli vuotta, en siis halua vielä edes treffeille mutta vuoden kuluttua alan notkua siellä ihan tipusena.

Vierailija
5/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ihan parhaan paikan Helsingissä. Verkkokauppa.com. Miten siellä voi aina olla niin ihania miehiä ja koko pulju täynnä.

Mun erosta on vasta puoli vuotta, en siis halua vielä edes treffeille mutta vuoden kuluttua alan notkua siellä ihan tipusena.

Hihii, tuotahan pitää testata! :) itsekään en ole lasten takia tähän mennessä edes miettinyt mitään vakavampaa, mutta nyt kohta voi alkaa sitä jo miettiä. Mutta juuri sillä tulee jos on tullakseen -mentaliteetillä. Lisää tarinoita, näitä on kiva lukea :)

Vierailija
6/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit vois olla musiikkiliikkeet, iltaisin. Harvalla perheellisellä on aikaa notkua pyörittelemässä vinyyleitä.

Vierailija
7/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös Bauhaus. Tosin, jos on liian miesympäristö niin ehkä miehet ei kiinnosti niin miehekkäästä emännästä...

Vierailija
8/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolku, säännöllisesti samaan aikaan sama lenkki. Tää vaatii kyllä sisua.

Vierailija
9/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että tää palsta on nimetön, olisi kiva nähdä sua ja alkaa yhdessä käydä jossain miessilmäilyillä. Mulla ei ole eronneita kavereita.

Vierailija
10/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee, jos on tullakseen. Sitten kymmenen vuoden kuluttua ihmettellään kun kukaan ei tullutkaan.

Vierailija
11/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että tää palsta on nimetön, olisi kiva nähdä sua ja alkaa yhdessä käydä jossain miessilmäilyillä. Mulla ei ole eronneita kavereita.

No ei niitä hurjasti ole itselläkään, yksi tapasi melkein heti uuden ja yksi asuu turhan kaukana ja on melkein yksinhuoltaja ettei hänkään niin useasti pääse mukaan. Mutta varatut ystävät on kyllä aina innolla lähteneet mukaan ns. makutuomareiksi, niitä kannattaa hyötykäyttää ;)

Vierailija
12/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee, jos on tullakseen. Sitten kymmenen vuoden kuluttua ihmettellään kun kukaan ei tullutkaan.

No ei sekään haittaa :) lapset on tehtynä ja ihan itseksenikin pärjään, voihan sitä silti aina leikitellä näillä ajatuksilla. :)

Vierailija
13/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sekään haittaa :) lapset on tehtynä ja ihan itseksenikin pärjään, voihan sitä silti aina leikitellä näillä ajatuksilla. :)

Kyllä totta kai :) Itse en kyllä haluis olla puolta elämää yksin, eikä se ole pärjäämisestä kiinni. Toivottavasti sullekin joku kiva löytyy!

Vierailija
14/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä totta kai :) Itse en kyllä haluis olla puolta elämää yksin, eikä se ole pärjäämisestä kiinni. Toivottavasti sullekin joku kiva löytyy!

Eiköhän, aina sieltä on joku jostain löytynyt :)

Vierailija
15/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä varoituksen sana. Varokaa mun exää siellä levykaupassa, siihen ei kannata ryhtyä =)

Ite vehtaan vanhan opiskelukaverin kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan