Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monoi de Tahiti :D

Vierailija
21.06.2016 |

Ei oo totta, mä käytin tota Yvesin sarjaa reilut 20 vuotta sitten, alta parikymppisenä :D Uskomatonta, että sitä vielä on! Olisin kommentoinut tämän blogiin, mutta eikö siihen uusimpaan postaukseen voi kommentoida?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta, mä käytin tota Yvesin sarjaa reilut 20 vuotta sitten, alta parikymppisenä :D Uskomatonta, että sitä vielä on! Olisin kommentoinut tämän blogiin, mutta eikö siihen uusimpaan postaukseen voi kommentoida?

ainahan se on noista postauksista ottanut sen kommentointimahiksen pois en tiedä miksi yllättävän hyvä mainos mut ihan liikaa mainoksia koko blogissa en tykkää

Vierailija
2/2 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ainahan se on noista postauksista ottanut sen kommentointimahiksen pois en tiedä miksi yllättävän hyvä mainos mut ihan liikaa mainoksia koko blogissa en tykkää

Ai jaa, en ole aiemmin mainospostauksiin yrittänyt kommentoida. Mutta todella nostalginen fiilis tuli :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla