Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääseekö päiväkodissa työskentelevä lähäri töihin muualle?

Vierailija
21.06.2016 |

Eli lapsiin ja nuoriin suuntautunut lähäri. Pääseekö töihin muualle kuin päiväkotiin? Nyt harmittaa kun en sosionomiksi alkanut opiskella,olisi ollut enemmän mahdollisuuksia :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoitoon pääset ainakin

Vierailija
2/9 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vanhusten hoito vaan ei oikein nappais.. :/ ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä haluaisit tehdä? Kaikki muu on kai mahdollista paitsi ensihoito ja hammashoito.

Vierailija
5/9 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsispöppelis. Lähihoitaja on sairaanhoidon asiantuntija, ja usein ainoa ero sairaanhoitajaan on lääkkeen antaminen suonensisäisesti. Lähihoitajalla on ovet auki minne sairaanhoitajallakin, myös hammashoitoon ja ensihoitoon!

Vierailija
6/9 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsispöppelis. Lähihoitaja on sairaanhoidon asiantuntija, ja usein ainoa ero sairaanhoitajaan on lääkkeen antaminen suonensisäisesti. Lähihoitajalla on ovet auki minne sairaanhoitajallakin, myös hammashoitoon ja ensihoitoon!

Hammashoitoon lähihoitaja voi mennä ainoastaan jos suuntautumisena on ollut suun terveydenhoito ja ensihoitoon taas jos suuntautumisena on ollut ensihoito. Tiedän koska itse suuntauduin suun terveydenhoitoon. Mutta vaikka on suuntautunut muuhun niin vanhusten hoitoon pääsee kyllä, samoin moneen muuhun (hammashoito ja ensihoito ovat ne poikkeukset). Eli missä AP:n intressit?

Vierailija
7/9 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähihoitaja ja lapsiin erikoistunut. Olin ensin 6kk päiväkodissa töissä, mutta sen jälkeen hain osastonsihteeriksi ja 13. hakemaani paikkaan pääsin sisään ja vakinaistivat 6kk määräaikaisuuden jälkeen.

Eli kyllä voi :)

Vierailija
8/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin siis edelleen työskennellä lasten kanssa, mutta en päiväkodissa. Tuntuu vain ettei oteta muualle. Esim. Lastenkoteihin jne. Ap

Vierailija
9/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lähihoitaja ja lapsiin erikoistunut. Olin ensin 6kk päiväkodissa töissä, mutta sen jälkeen hain osastonsihteeriksi ja 13. hakemaani paikkaan pääsin sisään ja vakinaistivat 6kk määräaikaisuuden jälkeen.

Eli kyllä voi :)

oletko tykännyt olla osastonsihteerinä? Ap