Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin juhannusta vietetään?

Vierailija
21.06.2016 |

Onko juhannusaatto se pääjuhlapäivä vai juhannuspäivä? Milloin nuo ovat tänä vuonna? Jos joku viittis vastata. En muista enää, kun en asu Suomessa ja tarvitsisin tätä tietoa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pe ja la ainakin.. torstaista en tiedä. kai porukka silloinkin kännissä on.

Vierailija
2/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin on kokko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina eli 2 päivää ennen juhannusta on tapana  aloittaa juopottelu. Perjantaina sitä jatketaan, kunnes lauantaina  aamuyöllä väsymys voittaa. Itse juhannuspäivällä eli lauantailla ei sitten niin väliä olekaan. Hiukan vain loivennellaan.

Vierailija
4/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisethan juhlivat aina kaikki pyhänsä jo aattona pois, vrt. jouluaatto täällä, joulupäivä muualla. Juhannus on 20.- 26.6. välisenä lauantaina, siis juhannuspäivä. Ensi vuonna jussinjuhla osuu ns. kohdilleen, niin kuin sitä on juhlittu, ennenkuin tuli tuo uudistus, että juhannus on yllämainitulla tavalla.

Vierailija
5/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten googlaamalla löytynyt?

Vierailija
6/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko juhannusaatto se pääjuhlapäivä vai juhannuspäivä? Milloin nuo ovat tänä vuonna? Jos joku viittis vastata. En muista enää, kun en asu Suomessa ja tarvitsisin tätä tietoa.

Ei vittu taas. Tiedätkö, että se netti, joka sulla on nenäsi edessä, on vallan mainio väline tiedonhakuun. Ja että olet kyllä melkoisen retardi, jos et "muista", minä päivinä juhannusta Suomessa juhlitaan, vaikka se menee joka saatanan vuosi samalla tavalla.

Vierailija
7/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan googlaamalla löytynyt, mutta tiesin, että täällä tulee muutakin oheisinfoa niinkuin tulikin. Olen asunut Suomessa viimeksi vuonna -92. Olen unohtanut juhannusperinteitä, ja nyt tuttu on lähdössä sinne lomalle ja kyseli juhannuksesta. Kiitos vastanneille. AP

Vierailija
8/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä aapee asuu nykyään?

Vierailija
9/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole siis ollut juhannuksena Suomessa tuon -92 jälkeen. AP

Vierailija
10/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänä vuonna 2016 juhannus on tällä viikolla. Perjantai 24.6 on juhannusaatto ja lauantai 25.6 on juhannuspäivä.

Juhannusaatto on se "pääjuhlapäivä" niinkuin jouluaattokin.

Me alamme juhlia jo torstaina ;) ilta menee saunoessa ja syödään uusia pottuja ja sillejä/kaloja.

Perjantaina tulee vieraita ja silloin grillataan. Lauantaina syömingit jatkuu omalla porukalla.

Vierailija
11/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole lukenut suomalaisia lehtiä etkä nettipalstoja, etkä jutellut suomalaisten kavereiden tai sukulaisten kanssa, etkä ole mitenkään muuten ollut missään tekemisissä minkään suomalaisen tietolähteen kanssa? Aika hyvin olet onnistunut välttämään. Mä en ole koskaan asunut Suomessa, ja tiedän silti miten siellä juhannusta vietetään ja koska.

Vierailija
12/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Osaan nyt sanoa noista päivistä, että jotkut aloittavat jo torstaina, mutta aattona on sitten se pääjuhla ja varsinainen juhannuspäivä jo vähän rauhallisempaa menoa. Ne juhannuskokot on sitten perjantaina, eikö? Tuttuni haluavat varmaan mennä katsomaan sellaista. AP

Vierailija
13/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole lukenut suomalaisia lehtiä etkä nettipalstoja, etkä jutellut suomalaisten kavereiden tai sukulaisten kanssa, etkä ole mitenkään muuten ollut missään tekemisissä minkään suomalaisen tietolähteen kanssa? Aika hyvin olet onnistunut välttämään. Mä en ole koskaan asunut Suomessa, ja tiedän silti miten siellä juhannusta vietetään ja koska.

No en nyt niin tarkkaan ole juhannuksesta puhunut kenenkään kanssa. Vanhempani ovat hyvin vanhoja, veljeni viettää juhannusta aina mökillä vaimonsa kanssa kahden ihan rauhallisissa merkeissä. Ystäviä ei ole enää hirveästi Suomessa. Niiden joiden kanssa olen yhteydessä, puhutaan muusta kuin juhannuksenvietosta. Olen itsekin jo sen verran vanha, että nämä tällaiset juhlat eivät ole hirveän isossa merkityksessä enää :) Ihmiset ovat muutenkin erilaisia, eikös vaan.

Mutta kiitos kovasti vastaajille jotka infosivat. AP

Vierailija
14/17 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yahoo Mail slowing down can be frustrating when you rely on it for communication and productivity. Several factors can contribute to Yahoo Mail's sluggish performance, ranging from server issues to browser settings. Heres an overview to help understand and address Yahoo Mail slow issues:

Understanding Yahoo Email Slow Issues:

Server Congestion: During peak times or server maintenance, Yahoo Mail servers may experience congestion, leading to slower response times.

Large Attachments: Sending or receiving large attachments can slow down Yahoo Mail, especially if your internet connection is not optimal.

Browser Issues: Outdated browsers, accumulated cache, cookies, or browser extensions can affect Yahoo Mails performance.

Account Size: Over time, a large number of emails and attachments in your Yahoo Mail account can impact its responsiveness.

Improving Yahoo Email Speed:

Check Internet Connection: Ensure you have a stable and high-speed internet connection to prevent delays in accessing Yahoo Mail.

Clear Browser Cache: Regularly clear your browsers cache and cookies to remove temporary files that might slow down Yahoo Mail.

Update Browser: Use the latest version of your web browser, as updates often include performance enhancements and security fixes.

Optimize Account: Archive or delete old emails and unnecessary attachments to reduce the load on your Yahoo Mail account. Visit https://www.tech-help-support.com/why-is-yahoo-mail-so-slow/

Conclusion:

In conclusion, addressing Yahoo email slow issues requires a combination of troubleshooting steps and optimizing your usage habits. By following the tips mentioned, you can improve the speed and responsiveness of Yahoo Mail for smoother communication and productivity. Stay proactive in managing your Yahoo Mail account to prevent slowdowns and ensure a seamless email experience. Yahoo email slow issues can be mitigated with the right adjustments, enhancing your overall email management and efficiency.

Vierailija
15/17 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan asunut Suomessa, ja tiedän silti miten siellä juhannusta vietetään ja koska. https://geometrydashpc.bitbucket.io

Vierailija
16/17 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viettäny juhannusta jo yli kuukauden, eikä loppua näy.

Vierailija
17/17 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato homo googlesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi