Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paljon vai vähän aamupalaksi? Desi kaurahiutaleita +2 dl vettä mikrossa puuroksi ja lasi maitoa?

Vierailija
21.06.2016 |

Aikuiselle naiselle? Onko ok vai liian paljon vai liian vähän?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähteekö sulla nälkä, pysytkö lounaaseen asti kylläisenä? Itse syön sen verran kun mieli tekee, ei tarvitse palstalta tulla kyselemään.

Vierailija
2/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön samoin kiireisinä aamuina. Nälkä tulee seuraavan kerran klo 10. :P

Jotkut ei syö aamupalaa taas lainkaan, ja ovat ihan fine. Itse painotan syömiseni aamuun ja luonaaseen, kun silloin on nälkä.

Vähän yksilöllistä siis. :) Kai sun maha kertoo mikä sulle sopii? Onko lounaalla jo kamala nälkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinit ja rasva jää puuttumaan.

Vierailija
4/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain proteiinia olisi maidon lisäksi hyvä olla, esim. kananmuna tai raejuustoa. Pysyy nälkä kauemmin poissa. Puuroon mukaan marjoja niin naminami, ja saat hyvän alun päivän kasvisten määrään. Raejuusto on myös helppo sekoittaa puuron joukkoon, eikä makukaan ainakaan tätä ronkelia töki.

Vierailija
5/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liikkuvalle ja pienikokoiselle ok määrä. Yhtään isommalle ja aktiiviselle liian vähän. Tai no, toki kokonaisuus eli päivän muut ateriat ratkaisee.

Vierailija
6/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vähän, ellet syö lounasta jo heti tunnin kuluttua. Mutta kaikki ei toki ole aamunälkäisiä.

Vierailija
7/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veteen tehty puuro on kamalaa. Itse syön maitoon tehdyn puuron raejuustolla. Pitää nälän pois lounaaseen, noin kolme ja puoli tuntia siis. Jos sulla pitää nälkää niin miksi kysyt?

Vierailija
8/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön saman klo 7 ja lounaan klo 12 jälkeen. Joskus muistan syödä aamupäivällä töihin evääksi otetun mandariinin, mutta monesti se jää jälkiruuaksi tai iltapäiväksi tai unohtuu kokonaan. Kotona syön pienen välipalan (joko leivän päällyksineen tai luonnonjogurttia ja marjoja) ja kunkin illan liikuntaharrastuksen jälkeen vasta päivällisen, jolloin iltapalaakaan en tarvitse. Ikää on 42v ja aineenvaihdunta hidastunut selvästi, ei tosiaan voi syödä enää kuten alle 35-vuotiaana.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä