Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä se tarkottaa jos nainen katsoo tosi pitkään silleen ylpeen olosena

Vierailija
20.06.2016 |

ja sitten laskee katsee, ja katsoo vielä uudelleen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se painaa mieleen tuntomerkkejä, jotta voisi antaa poliisille mahdollisimman tarkan kuvauksen stalkkeristaan.

Vierailija
2/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän miettii päivän ostoslistaa ruokakauppareissua varten, tai sitä mitä pomo on päivällä sanonut palaverissa, tai että onpa takanasi olevassa seinässä kulahtanut tapetti, tai ehkä että kylläpä sen naapurin Lissun dieetti näytti toimineen hyvin ja pitää kysyä ensi spinning-tunnilla että kuinka se on sen tehnyt...

Tai sitten se katsoi sinua ajatellen olevansa itse tosi ylpeä ihminen, sitten päätti katsoa maahan, ja sitten sinua taas uudestaan ajatellen olevansa tosi ylpeä.

Tätähän sää kysyit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsominen ja pään laskeminen alas on alistumisen merkki.

Tuijottaminen monttu auki - hän on vaikuttunut sinusta, mesmeroitunut.

Hiuksien sukiminen - hän on kiinnostunut

Kaulan paljastaminen ja solisluun koskettaminen - hän on erittäin kiinnostunut, valmista kauraa.

Vierailija
4/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katselisin pitkään jotain ihmistä, niin se johtusi siitä, että henkilö aiheuttaa minussa joko ihastuksen tai inhon tunteita.

Vierailija
5/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja se oli nainen myös. Ap

Vierailija
6/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pidättelee aivastusta, ja sitten vilkaisee vielä että huomasiko joku. 

Vierailija
7/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo kakkoseen.

Vierailija
8/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku itserakas lehmä

Vierailija
9/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ilmeisesti yritti haastaa sinua, mutta alistui sitten. Ellei ollut lesbo. Jos olisit mies, tämä sama tapahtuma olisi luettavissa ujoksi kiinnostukseksi kenties.

Vierailija
10/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itseään ylempänä

Vierailija
11/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jään ainakin ajatuksissani tuijottamaan mitä ja ketä sattuu, älä ota niin vakavasti.

Vierailija
12/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ilmeisesti yritti haastaa sinua, mutta alistui sitten. Ellei ollut lesbo. Jos olisit mies, tämä sama tapahtuma olisi luettavissa ujoksi kiinnostukseksi kenties.

No se oli vähän outo kun törmättiin useamman kerran saman päivän aikana ja toi sama tapahtu.. Jäi mieleen.

Vierailija
13/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se oli vähän outo kun törmättiin useamman kerran saman päivän aikana ja toi sama tapahtu.. Jäi mieleen.

Sitten veikkaan hänen olleen lesbo, joka oli kiinnostunut sinusta. Hän saalisti sinua ja siksi ''sattui'' samaan paikkaan useamman kerran.

Vierailija
14/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto vaatii aina tasaisin väliajoin tarkistuksen, että "katotaanko mua, katotaanhan".

Vierailija
15/15 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maitoa, leipää, olikohan juustoa, mitähän ruokaa laittais, pitäiskö kysyä mieheltä.... mikä ihmeen likaläikkä mun kengässä on... omenoita vois ottaa, ei kun päärynöitä... mitähän toi lissu töllöttää, toivottavasti ei oo hammastahnaa naamassa, vai o kohan se joku tuttu, pitäiskö moikata vai ei .....ööööö!